Skip to main content

hoe maak ik zelf een Gratis vpn aan vanaf mijn telefoon naar mijn pc? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Wat heeft u zelf al geprobeerd? U heeft vast toch al wel wat gegoogeld neem ik aan?


Hallo @Ricardo M , waarom zou je dat willen, als je je mobiel via WiFi verbindt is dat je eigen netwerk, veilig genoeg toch?

 


Hallo @Ricardo M , waarom zou je dat willen, als je je mobiel via WiFi verbindt is dat je eigen netwerk, veilig genoeg toch?

 

Ik heb het ook. En als je elders bent is het wel makkelijk. Heeft niets met veiligheid te maken. Maar meer om praktische redenen. Via VPN kan ik mijn apparaten thuis bereiken op precies dezelfde manier alsof ik thuis ben en met wifi verbonden ben. Is gewoon ideaal.


Hallo @Ricardo M , waarom zou je dat willen, als je je mobiel via WiFi verbindt is dat je eigen netwerk, veilig genoeg toch?

 

Ik heb het ook. En als je elders bent is het wel makkelijk. Heeft niets met veiligheid te maken. Maar meer om praktische redenen. Via VPN kan ik mijn apparaten thuis bereiken op precies dezelfde manier alsof ik thuis ben en met wifi verbonden ben. Is gewoon ideaal.

Okě, weer wat geleerd.


Hoi Ricardo, welkom! Ik zie dat je nog niet gereageerd hebt op de vraag van Nick. Dan ga ik er van uit dat het inmiddels gelukt is om een VPN op te zetten. Zo niet, reageer alsnog en geef aan wat je al geprobeerd hebt en wat je precies wilt doen.