Skip to main content
Beantwoord

Hoe sluit ik een Fysic FD30 deurbel aan op mijn nieuwe KPN Box 12

• January 6, 2026
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben wat hard horend en wil een extra bel van het merk Fysic type FD30 op mijn nieuwe KPN Box 12 parallel aan mijn telefoon aansluiten middels een splitter. Kan dit ?

Het antwoord van Bel van het merk Fysic type FD30 op de KPN Box 12 aansluiten | KPN Community werkt helaas niet meer omdat de 2e poort geblokkeerd is.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Ik-ben-die-ben dat topic waar je naar verwijst, was mijn antwoord en dat geldt nog steeds.

Als jouw modem de nieuwste KPN software heeft, hoef je alleen telefoonpoort 2 te activeren voor inkomend verkeer en is niet geblokkeerd.

Had je die bel nog liggen, wordt al heel lang officieel niet meer geleverd, maar als deze nog werkt, waarom niet.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 6, 2026

Beste ​@Ik-ben-die-ben dat topic waar je naar verwijst, was mijn antwoord en dat geldt nog steeds.

Als jouw modem de nieuwste KPN software heeft, hoef je alleen telefoonpoort 2 te activeren voor inkomend verkeer en is niet geblokkeerd.

Had je die bel nog liggen, wordt al heel lang officieel niet meer geleverd, maar als deze nog werkt, waarom niet.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2026

Hoi JanD, je hebt gelijk. Nadat ik hem heb geupdate werkt het weer. Bedankt !

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 8, 2026

Wat mooi om te lezen dat het alsnog gelukt is ​@Ik-ben-die-ben 😃