Skip to main content

FOUTJE in de titel, sorry.

 

mytvonline2 app van Formular Z10 pro max portal …..

er staat op de Formuler site:

“In het vakje Portal URL vult u de portal in die u heeft ontvangen van uw IPTV aanbieder”

WAAR vind ik die gegevens?

Dank, F

Hi @fiddler007! Ik ben bang dat dit lastig gaat worden. Dit is namelijk geen app die we lijken te ondersteunen, zie ook een eerder topic over de mytvonline2 app. De gegevens die je daar in moet vullen zijn mij dus ook een raadsel. 😶

Wellicht navraag doen bij mytvonline2 zelf? Wellicht hebben zij nog tips. 


Heb de Formuler z10 inmiddels teruggestuurd … alhoewel amazon hem niet eens terug willde. Geld wel gehad.

Is dit wat? HOMATICS Android TV box, Streaming Box, wifi6, 16gb ram, schijnt vermomde Rupa te zijn.

https://m.media-amazon.com/images/I/51sRQPpb-CL._AC_SL1500_.jpg

 


Mediaboxen zijn niet mijn expertise. Ik heb een Nvidia Shield die ik alleen gebruik voor het streamen van games en een Chromecast dus ik kijk @PeterG even lief aan, die weet veel van Mediaboxen. Wat zijn jouw aanraders? 


Nou veel...

Mijn advies 

In ieder geval niet bij een buitenlandse webshop kopen maar bijvoorbeeld coolblue bol.com of mediamarkt. 

Op de formuler werken allerlei Nederlandse apps niet waar onder kpn tv. Dat zal met die homatics dan niet anders zijn.

Beter voor hetzelfde geld, of zelfs minder, een meer reguliere streamer kopen lijkt mij.

Verder zou ik op dit moment adviseren 

Nokia streamingbox 8010 (met afstandsbediening met cijfers)

Chromecast 4k Google TV ( afstandsbediening heeft geen cijfer toetsen). 

Nvidia shield ( ook geen toetsen met cijfers)


Nou veel...

meer dan ik. 😉 Dank voor het snelle reageren Peter!