Skip to main content
Antwoord

Hoe stel ik een gastnetwerk in op de experiabox V10?

• October 5, 2023
  • 3 reacties
  • 284 keer bekeken

Het vakje uit is aangevinkt en is licht. Ik kan hier niets wijzigen. Hoe komt dit? Ik heb net mijn modem gereset. Nieuw admin wachtwoord gemaakt.

Beste antwoord door Mastermovie

Hey @JohnFH als het goed is zou je dit moeten zien 

Experia Box V10: Gastwifi instellen | KPN Community

als je op de knop “aan” klikt en dan op toepassen dan gaat het gastnetwerk aan met de gegevens die je in het rode vakje ziet.

als je iets anders ziet in je scherm zou je dan een screenshot kunnen sturen? (gegevens in het rode vak wel even verbergen aangezien dit prive informatie is)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+5
  • KPN Medewerker
  • Antwoord
  • October 5, 2023

Hey @JohnFH als het goed is zou je dit moeten zien 

Experia Box V10: Gastwifi instellen | KPN Community

als je op de knop “aan” klikt en dan op toepassen dan gaat het gastnetwerk aan met de gegevens die je in het rode vakje ziet.

als je iets anders ziet in je scherm zou je dan een screenshot kunnen sturen? (gegevens in het rode vak wel even verbergen aangezien dit prive informatie is)

• October 6, 2023

Behalve als je een ExperiaWifi of SuperWifi hebt. Dan is Wi-Fi op de V10 uitgeschakeld. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @JohnFH, ziet er bij jou anders uit dan op de afbeelding van @Mastermovie?