Skip to main content

Ik heb een ip camera 360eys die deed het bij mijn vorige provider prima maar nu ik bij kpn zit krijg ik hem niet meer aan de praat het werkt alleen op 2.4 gh nu kun je in de kpn app een extra wifi punt maken dat doe ik dan maar als ik uitlog is het extra wifi punt weer uitgezet wat ik ook doe elke keer als ik het aangezet heb en uitlog staat hij weer uit wat is het probleem ?

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen @Noa2024 

Als je van een andere provider komt, gebruikte die waarschijnlijk een andere IP-reeks dan KPN.

Geef de camera een fabrieks-reset en installeer de camera als nieuw uit de doos volgens de meegeleverde handleiding.

 


Ik heb het nieuwe modem en glasvezel van kpn ik heb de camera al verschillende keer naar de fabrieksinstellingen gezet maar het extra wifi punt wil niet aanblijven van kpn 


Heb je het standaard wachtwoord voor de modem-inlog wel gewijzigd @Noa2024 ??

En heb je de standaard wifinaam en bijbehorend standaard wachtwoord wel gewijzigd ??

Dit om veiligheidsredenen volgens de KPN-standaard moet dit bij sommige modems met een bepaalde software-versie.

Als je dat braaf gewijzigd hebt en je activeert de extra wifi , blijven de instellingen van de extra wifi behouden.

 


Nee dat heb ik niet gedaan 


Nee dat heb ik niet gedaan 

Als je dat doet moet het volgens mij goed gaan @Noa2024 

Ik lees graag hoe het afloopt.

 


Moet ik het wifi naam en wachtwoord veranderen moet ik dan niet alles wat op wifi zit weer opnieuw instellen 


Moet ik het wifi naam en wachtwoord veranderen moet ik dan niet alles wat op wifi zit weer opnieuw instellen 

Inderdaad @Noa2024 , maar dat is een eenmalige operatie.


Nou dat is voor mij te ingewikkeld dus laat ik het maar zo bedankt voor je hulp


Reageer