Skip to main content

Ja mensen / leden hier ben ik weer met betrekking tot de Moi Pro.

Heb de Moi Pro (grotendeels ) aan het draaien , maar er ontbreekt nog 1 of 2 dingen. Misschien wel meerĀ  , maar dat weet ik nog niet .Daar kom ik vanzelf achter . Misschien valt het ook wel mee.

Op de Moi Pro , en dat is een ( Streaming) apparaat ,daar zitten een aantal programma`s op of in .

TVHeadend en DVBlast en Vdr. TvHeadend heb ik aan het draaien en krijg ik beeld mee .

DvBlast wil nog niet zozeer.Hij probeert wel , maar geeft steeds een melding : kan het niet : renderen.

Terwijl het signaal toch goed is. 100% om 70%.

Kan ik in de Kpnbox 12 nog wat omzetten wat betreft Udp !? om het signaal te streamen naar de Pc / laptop. Alles zit wat Ip-adres wat bij elkaar ,wat ik kan zien in het Menu van de Kpnbox.

Wie weet raad . En ja ; ik ben regelmatig bezig om de Moi Pro aan de praat te krijgen.

Ā 

Mvg

Ben er uitĀ  en het is klaar .

Het werkt.

Ā 

Mvg

Goed om te lezen dat je er zelf uit bent gekomen, @harry61! Hoe is het uiteindelijk gelukt? Misschien hebben andere meelezers er dan ook nog wat aanĀ šŸ˜Š

Goed om te lezen dat je er zelf uit bent gekomen,Ā @harry61! Hoe is het uiteindelijk gelukt? Misschien hebben andere meelezers er dan ook nog wat aanĀ šŸ˜Š

Eigenlijk heel Simpel , heb de Fabrikant van TBS om assistentie gevraagt , en dat kreeg ik : via de App met het Mobiel. Zag op de Site bij een persoon een nr bij staan ( wel uit China ) maar dat maakt niet uit . Via Google Traslate kom je een heel eind. Heeft een week geduurd ,en bij ( toeval ) zag ik dat hij gekeken had. Ik denk en dacht : BEET. Die persoon heeft weer een andere collega ingeschakeld , omdat hij een verkoper is en die andere van Technische dienst. En toen ging het balletje rollen . Heeft 2 a 3 dagen geduurd in verband met tijdverschil. Kreeg een keer ( hier midden in de nacht) een App van hem ,terwijl ik zo duf als een konijn nog in bed lag. Jij komt zo dadelijk wel.. Die morgen rond 09.00 weer naar de App ( Good morning) Yep , good morning ( bla bla bla ) kicken.. Hem foto`sĀ  wat ik zag gestuurd en hem gevraagt wat ik moet invullen en aanvinken en hoe en wat . en na een paar dagen Hoppa ( mooi man) .

Hem heel erg bedanktĀ  ( my pleasure)

Zo kan het Dus ook .

Ā 

Mvg

Ha, wat goed!

Reageer