Skip to main content
Antwoord

Hoe wijzig ik de naam van mijn vierkante witte wifiversterker?

• January 28, 2021
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo  ik wil graag mijn wifiversterker een andere naam geven dan mijn router beneden, hie stel ik dat in?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Wilma5351 ik lees in dit topic de volgende oplossing.

Geen probleem, Mabel. WJB geeft al aan dat je moet inloggen op de Versterker. Het standaard IP-adres voor deze Versterker is 192.168.2.149. Vul dit in de adresbalk van je internetbrowser in. Je krijgt dan een inlogscherm te zien. Als dat niet zo is, gebruik dan wjb's suggestie om het juiste IP-adres te achterhalen. 

De gegevens om in te loggen vind je op de sticker aan de onderkant van de Wifiversterker (web password). Eenmaal ingelogd ga je in het linkermenu naar AP Settings. Daar kun je vervolgens de wifi naam en het wachtwoord aanpassen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 28, 2021

Welke versterker heeft u? Ronde of vierkante? Zwarte of witte? En welke router? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2021

De versterker is een witte vierkante en de route is zwart rechthoek

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2021

Hoi @Wilma5351 ik lees in dit topic de volgende oplossing.

Geen probleem, Mabel. WJB geeft al aan dat je moet inloggen op de Versterker. Het standaard IP-adres voor deze Versterker is 192.168.2.149. Vul dit in de adresbalk van je internetbrowser in. Je krijgt dan een inlogscherm te zien. Als dat niet zo is, gebruik dan wjb's suggestie om het juiste IP-adres te achterhalen. 

De gegevens om in te loggen vind je op de sticker aan de onderkant van de Wifiversterker (web password). Eenmaal ingelogd ga je in het linkermenu naar AP Settings. Daar kun je vervolgens de wifi naam en het wachtwoord aanpassen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2021

Dank je wel, het is gelukt