Skip to main content
Beantwoord

Hoeveel geheugen zit er op de DIW7022 box? Kan ik Kodi draaien?

• 12 maart 2025
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb sindskort een DIW7022. Alles werkt prima, maar ik kan nergens een menu vinden hoeveel vrije geheugen er nog is op de DIW7022. Ik heb Kodi geinstalleerd en ben benieuwd of de 16GB geheugen voldoende is.

Beste antwoord door Vrije geheugen KPN box

Kodi werkt gewoon. Dat was niet de vraag. Kodi download veel artwork en kan daarom veel opslagruimte vergen. Ik was benieuwd hoeveel er nog beschikbaar was, maar kan geen settings vinden in Android die daar antwoord op gaf

Bekijk origineel

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36584 reacties
  • 12 maart 2025

Hallo ​@Vrije geheugen KPN box ,

Dit zijn de specificaties: 

Technische specificaties van de KPN TV+ box

Intern
SOC Amlogic S905X4
CPU Quad-Core ARM Cortex-A55, 24k4 DMIPS at 1.908 GHz
GPU ARM Mali-G31 MP2
Werkgeheugen

LPDDR 3GB

Opslag

eMMC 16GB

• 3271 reacties
  • 12 maart 2025

Waarom probeer je het niet gewoon? Gewoon installeren die app en je ziet vanzelf wel of het werkt toch?

Kodi werkt gewoon. Dat was niet de vraag. Kodi download veel artwork en kan daarom veel opslagruimte vergen. Ik was benieuwd hoeveel er nog beschikbaar was, maar kan geen settings vinden in Android die daar antwoord op gaf

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3456 reacties
  • 12 maart 2025
Vrije geheugen KPN box schreef:

Ik was benieuwd hoeveel er nog beschikbaar was, maar kan geen settings vinden in Android die daar antwoord op gaf

In instelling onder opslag kan je zien hoeveel nog vrij zijn. Je kan ook de App Aida64 installeren, dan kan je nog meer over jouw android box weten.

Intern opslag
Aida 64

Dank, had even niet gedacht om een app te installeren om zoiets simpels te bepalen, maar dat is het natuurlijk!

Reageer