Skip to main content

Hoeveel superwifi punten kan ik aansluiten in mijn woning en heeft dit invloed op mijn snelheid?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

U kunt er veel aansluiten maar het hoeft niet nodig te zijn als je ze strategisch plaatst. Of je moet in een enorm kasteel wonen.

 


 


De garage en de aanbouw er van word een aanleun woning...... 

Ik wil overal gewoon goede wifi hebben ook op de eerste en tweede verdieping..... Dus zat te denken om totaal 5 punten te maken.....

 


@B gnodde 

In jouw situatie zou ik proberen naar elke ruimte een kabel te trekken voor je wifipunten.

Daar zal je heel veel profeit van hebben.

 


Naar de aanbouw van de garage komt een vaste kabel aangezien hier ook een tv komt te staan...…

De rest moet gewoon overal wifi zijn.... Als ik overal kabels wil gaan trekken heb ik de super wifi ook niet nodig....... 

Ik wil dus zo weinig mogelijk kabels trekken


Als het alleen voor Wi-Fi is kan dat. Je verliest natuurlijk altijd wel wat snelheid. En qua stabiliteit is wat @tonymelony Zegt natuurlijk beter.


dan zou ik eerder naar een degelijk kijken ipv het spul wat kpn aanbied .

ik heb in onze wonning die groter is en uit het jaar 2018 komt .  genoeg aan 3 stuks elke woon laag 1 

 

TP link deco M4/5 of M9 is veel beter dan de kpn versie 


@mikerosauer want??


@mikerosauer want??

 

bij me ouders hadden we eerste kpn super wifi punten hangen deze deden het veel minder goed dan de deco set. op de zelfde opstelling en plaats