Skip to main content

Hallo nu had ik een vraag over aanpassen DNS box 12 , dit lukt met geen mogelijkheid,,,, heb antwoorden gezocht maar het lukt niet, de box 12 zet hem steeds terug op origineel ook na reset en alles opnieuw verbinden en upnp werkt ook niet goed, de box 12 vergeet een paar poorten, wat is dit allemaal voor ge,,,, 

En dat is dan alleen in mijn huis, bij mijn maat getest op coax internet en daar wel goed! 

P


En dat is dan alleen in mijn huis, bij mijn maat getest op coax internet en daar wel goed! 

P

Precies, "transit routes" dus.

Vraag KPN daar eens naar te kijken.


Zullen ze nu toch wel lezen, anders zal ik het eens vragen bedankt


Ik zie in de maand augustus inderdaad een aantal verbrekingen van jouw verbinding. Vooral op 2 augustus waren er veel verbrekingen. Vandaag is er echter nog maar één verbreking, waardoor het systeem vindt dat er niets mis is met jouw verbinding. De enige mogelijkheid die ik nu heb, is om een betaalde servicemonteur langs te sturen. Je kunt ook zelf online een afspraak inplannen. Mocht de servicemonteur constateren dat het probleem in het KPN netwerk zit, dan kan hij/zij de kosten in mindering brengen.


Nee hoor ik stap wel over !! 


Het internet is hier al vanaf dag 1 zwaar klote, dat is al meer als 2 jaar en ter compensatie kan ik een betaalde monteur krijgen wauw daar ben ik echt blij mee kpn, bedankt!!! 

Steek dat internet maar op een donker plekje KPN!!!! 


Nu werkt godverdomme helemaal niets meer kan ip niet configureren, ik ben nu zo kwaad op dat k,,,,,,,, bedrijf


Weet je wat het is, @Michel 84. Gebruik van en problemen met de PS4 valt officieel buiten onze ondersteuning. Ik doe mijn best om met je mee te denken, maar er is maar zoveel dat ik kan doen. Ik heb mijn collega's gevraagd of zij nog ideeën hebben. We hebben een aantal vragen voor. Zou je deze willen beantwoorden?

  1. Zou je een netwerktest op je PS4 willen doen en hiervan een foto willen plaatsen?
  2. Kan je vertellen hoe jouw PS4 precies is aangesloten op het netwerk?
  3. Wat voor apparaten heb je nog meer aangesloten op jouw netwerk?
  4. Ervaar je de problemen met alle spellen of met één specifiek spel?
  5. Speel je op Europese servers?

Ps4 bedraad aangesloten cat 6 , er zitten allen 4 super wifi punten en daar zitten alleen paar telefoons en tv kastjes op! 

Servers kan je niet kiezen maar als ik kijk in de verbinding is die server die ik kan zien in Nederland. 

 


En dit probleem heb ik met elk spel waar ik online ben 

 


 


De volgende foto kan ik er niet op krijgen maar die is dan 332


Dat schommelt per 100 per test


 


Servers kan je niet kiezen maar als ik kijk in de verbinding is die server die ik kan zien in Nederland. 

Kan je dan ook eens een screenshot van de uitkomst van een trace route (tracert) naar die server posten?


Ik zie alleen een server in het menu van het spel, wat je me nu vraagt geen idee hoe ik dat moet doen?! 


Ik zie alleen een server in het menu van het spel, wat je me nu vraagt geen idee hoe ik dat moet doen?! 

Wat is die server dan?


Kan alleen dit zien

 


 


Hoe moet ik dat dan doen een Tracer route

 


Als je op je telefoon een speedtest (speedtest app) doet, wat zijn dan de resultaten? Dus even geen ps4 en games in het verhaal opnemen.


Ach ja. Spelletjes spelen. Met ganzenbord heb je geen probleem.

 


Als je op ‘View Connection Status’ klikt, wat zie je daar dan staan bij het tweede puntje ‘Connection method’?


Dat verschilt ook veel 


Â