Skip to main content

Hallo nu had ik een vraag over aanpassen DNS box 12 , dit lukt met geen mogelijkheid,,,, heb antwoorden gezocht maar het lukt niet, de box 12 zet hem steeds terug op origineel ook na reset en alles opnieuw verbinden en upnp werkt ook niet goed, de box 12 vergeet een paar poorten, wat is dit allemaal voor ge,,,, 

 


 


 


 


Rood is toch goed 


Dit is wat ik op mijn Huawei Mediapad M3 via onze 200Mbps glasvezelaansluiting te zien krijg bij zo'n meting terwijl ik gelijktijdig iTV zit te kijken.

 

 


Rood is toch goed 

Nee, uiteraard is groen goed, oranje redelijk en rood slecht.


Ik krijg op de telefoon of tablet eigenlijk geen goeie meting, de waarden springen alle kanten op.


Ik krijg niets in het groen,, er staat voor de rest niets aan in huis met 500 500 abbonement


Wjb dus is mijn aansluiting nu nog zo goed? Want ik hoor elke keer van iedereen dat het niet aan het netwerk ligt maar wat ik ook meet of dor niets is goed,, verre van goed zelfs


En dus wordt het tijd dat KPN eens gaat kijken naar de routing vanaf het netwerk segment waar jij op aangesloten bent.

Heb je een AON (Point to point) of een GPON glasvezel aansluiting?


Ik snap je frustratie, en de waarden lijken niet goed. Het probleem is alleen dat ik de meting niet vertrouw en dat zeg ik niet om vervelend te doen maar omdat ik op de telefoon/tablet hetzelfde zie. Maar bedraad op de PC is het wel goed. Ik wou dat ik betere tools kon aanreiken.


 


AON dus.


Obelisk ik heb net bedraad via ps4 in webbrowser gedaan maar daar gaat hij naar de 4000


Obelisk ik heb net bedraad via ps4 in webbrowser gedaan maar daar gaat hij naar de 4000

Screenshot?

En bedraad vanaf een PC?


Ik heb geen pc, wel een laptop zal straks even wat foto's sturen 


 


En de laatste foto is laptop


 


Denise bij verbinding status staat staat nat type 2 en je ip adres en DNS servers meer niet


Denise bij verbinding status staat staat nat type 2 en je ip adres en DNS servers meer niet

Je hebt eerder een foto getoond waarop aangegeven wordt dat het NAT Type "open" is.

 


Ja dat is in het spel nat type open dat komt door Poort Forward, maar internet is nat type 2


Als ik poort UDP 3074 open zet krijg je in het spel nat type open en zet je die dicht dan heb modderate


Maar dat heeft niets te maken met nat type 1 , 2 of 3