Skip to main content

Hallo nu had ik een vraag over aanpassen DNS box 12 , dit lukt met geen mogelijkheid,,,, heb antwoorden gezocht maar het lukt niet, de box 12 zet hem steeds terug op origineel ook na reset en alles opnieuw verbinden en upnp werkt ook niet goed, de box 12 vergeet een paar poorten, wat is dit allemaal voor ge,,,, 

Aan de hand van de gameping site (en wat tracen) concludeer ik dat de CoD leverancier gebruik maakt van Amazon AWS.

De region eu-central-1 is Frankfurt, eu-west-1 is Ierland, -2 is Londen.

>ping -l 1500 dynamodb.eu-central-1.amazonaws.com

Pinging dynamodb.eu-central-1.amazonaws.com [52.94.17.84] with 1500 bytes of data:
Reply from 52.94.17.84: bytes=1472 (sent 1500) time=12ms TTL=237
Reply from 52.94.17.84: bytes=1472 (sent 1500) time=12ms TTL=237
Reply from 52.94.17.84: bytes=1472 (sent 1500) time=12ms TTL=237
Reply from 52.94.17.84: bytes=1472 (sent 1500) time=12ms TTL=237


Maar maakt ook eigenlijk geen verschil in de ping en gamen


Ja dat is in het spel nat type open dat komt door Poort Forward, maar internet is nat type 2

En dat is dus prima, er is helemaal niets mis met NAT Type 2. Als het spel NAT Type Open geeft is alle functionaliteit beschikbaar.


Wat ik er van begrijp is NAT type 2 over het algemeen het beste wat je kan krijgen, voor type 1 moet je de PS4 direct aan internet hangen en dat is onwenselijk. Daarnaast moeten er een aantal TCP poorten doorgestuurd worden voor de beste ervaring.

Overigens heb ik in de firewall van mijn eigen router niks aan forwards met betrekking tot PSN of games open staan en ik heb mijn zoon nog nooit horen klagen.


Wat ik er van begrijp is NAT type 2 over het algemeen het beste wat je kan krijgen, voor type 1 moet je de PS4 direct aan internet hangen en dat is onwenselijk.

Klopt.

 

Daarnaast moeten er een aantal TCP poorten doorgestuurd worden voor de beste ervaring.

Dat moet je niet willen doen door m.b.v. port-forwardings maar door UPnP-IGD aan te zetten.


Ja upnp adviseren ze ook niet van KPN alleen de benodigde poorten die nodig zijn voor dit spel, maar dat heb ik allemaal al geprobeerd en maakt geen verschil


Ik wil mee gaan doen aan toernooien, maar zo als het internet nu is kan ik dat wel vergeten!! ;


Ik loop gewoon achter de feiten aan in het spel , lijkt wel vertraagde opnamen 


Haal port-forwardings t.b.v. de PS4 weg, zet op de V12 UPnP aan en start de PS4 opnieuw op.

Heb je nu binnen het spel NAT Type "Open"?


Maar met upnp kan het ook, alleen werkt deze ook niet goed op de box 12 , als ik dat aan zet heb ik nat modderate omdat hij poort 3074 vergeet, dus de box 12 is ook niet alles!! Echt zooi


En dat heeft ook geen invloed op ping


Ik heb zelfs een. Fritz box gehad alleen dat was hetzelfde want het ligt buiten mijn huis het probleem, ze snapte er zelfs bij KPN niets van dat via de Fritz box mijn wifi bijna 0 was en dan krijg je gewoon te horen we kunnen je niet helpen!!! Daarom ben ik zo kwaad omdat ik al 2 jaar kut internet heb en er zijn al een paar monteurs geweest maar die gaan weer weg omdat ze het ook niet snappen, ik kreeg zelfs een monteur aan de deur en die zei vooraf al dat hij geen verstand had van glasvezel,,, wat kom je dan eigenlijk doen, mijn idee is, KPN kan dit niet oplossen want hun technische kant is gewoon niet goed, kan ook de slager bellen die heeft er evenveel verstand van,,, het enigste wat ze kunnen is het modem resetten en dat was het eigenlijk wel!!! 


Ik ben gewoon verrast dat mijn schoonvader met deco wifi en coax internet betere snelheden haalt dan hier met 4 KPN super wifi punten en glasvezel!! 

En krijg ook vaak te horen dat het aan mijn ps4 ligt nou dat kan ik ook uitsluiten want die is nieuw heb expres een nieuwe gekocht een pro uitvoeren en het is gewoon hetzelfde als de oude ps4 heb ook een game monitor alles erop en eraan en het blijft kut!! 


Tenzij je de playstation per ongeluk via wifi hebt verbonden, staat wifi hier volledig buiten.


Ja ik weet alles van ps4 en hij is niet via wifi verbonden, maar heb dat natuurlijk ook geprobeerd en eigenlijk maakt dat geen verschil met bekabeld , omdat ik dan over 5 GHz wifi speel, het probleem ligt bij het modem of daarachter waar ik geen invloed op heb, kavels door heet het huis zijn nieuw cat 6 , eigenlijk heeft alles me veel geld gekost door kpn en het heeft niets geholpen, want het wifi probleem zou opgelost zijn als ik KPN super wifi zou nemen dus 300 euro en 4 punten verder nog steeds slecht, nu kan ik weer een betaalde monteur nemen of betalen voor tech desk, nou je weet vast al wat ik ga zeggen maar ze kunnen het heel diep in hun aars schuiven, ik zal ook niemand KPN aan raden en zal ook geen positieve reviews gaan schrijven, want het ze zijn op je geld uit en leveren eigenlijk niets goeds!!! 


Ik probeer het vaak en als ik dan in een Party zit vraag ik het ook en ze zeggen allemaal dat ze bij KPN ook probleem hadden en overgestapt zijn en het probleem was opgelost, een enkele is tevreden met KPN als het om gamen gaat!!! 


Maar ik heb het via alle wegen geprobeerd en het gaat gewoon niet opgelost worden, dus om nog dingen hier te posten heeft geen zin, voor de mensen buiten KPN bedankt voor de moeite, nieuwe ronden nieuwe kansen  !!! 


Maar met upnp kan het ook, alleen werkt deze ook niet goed op de box 12 , als ik dat aan zet heb ik nat modderate omdat hij poort 3074 vergeet, dus de box 12 is ook niet alles!! Echt zooi

Ook met NAT type moderate is uitstekend te gamen.

De PS4 werkt per definitie o.b.v. UPnP en als je UPnP gebruikt dan mag je geen port-forwardings definiëren.

Je hoort in het spel met UPnP precies hetzelfde NAT type te krijgen als met port-forwardings.


Ik vind het jammer om te lezen dat je er zo over denkt, @Michel 84. Ik heb mijn best gedaan bij het vinden van een oplossing, ondanks dat problemen met de PS4 officieel buiten onze ondersteuning vallen. Als het systeem alleen geen fouten laat zien, dan kan ik helaas ook niet meer. Ik wil gebruikers @obelisk en @wjb in ieder geval heel erg bedanken voor hun bijdrage. Jammer dat we niet tot een oplossing zijn gekomen.


Ja ik had ook niet anders verwacht, maar de ps4 valt buiten jullie ondersteuning maar ik denk dat jullie er niets mee te maken hebben waar ik internet voor gebruik en jullie adverteren dat jullie netwerk geschikt is voor gamebn maar mijn netwerk en wifi is gewoon zwaar klote, ik ben ook nog lang niet klaar met KPN , ik ga hier werk van maken, de ps4 heeft hier niets mee te maken, ik ga jullie ook roemen waar ik kan, diep triest gewoon. 


 


Michel.. jij gaat Delta meer haatte dan KPN dat kan ik je alvast in ervaring vertellen.
Misschien is je region in Warzone niet aangepast naar Europe, maar EA is sowieso een bagger game bedrijf.


Ja zal best, maar KPN boeit het ook totaal laks personeel en hebben gewoon schijt aan je, ze beloven van alles maar maken niets waar, en al mijn vrienden kunnen wel gewoon goed gamen en ik met dat graf KPN niet, 


Ze weten dat het de routing is maar doen ze er wat aan nee


Providers zijn allemaal oplichters maar kpn staat daar wel voor mij op nr 1