Skip to main content

Hallo nu had ik een vraag over aanpassen DNS box 12 , dit lukt met geen mogelijkheid,,,, heb antwoorden gezocht maar het lukt niet, de box 12 zet hem steeds terug op origineel ook na reset en alles opnieuw verbinden en upnp werkt ook niet goed, de box 12 vergeet een paar poorten, wat is dit allemaal voor ge,,,, 

Via Ziggo dus?

We hebben het eerder over transit routes gehad, kan je je dat nog herinneren?

Welnu, dat is waar naar gekeken moet worden.


Nou wij hebben in Zeeland via de kabel Delta ! En dat is wel goed!! 


En ja daar moeten ze naar kijken!!! 


Maar ze hebben gekeken en konden niets geks vinden en nu moet ik weer alles loskoppelen en daar weer een screenshot van maken voor de 2 e keer, ik heb daar eigenlijk weinig zin meer in!!! 


Dit is wat ze noemen een gebed zonder einde!!!!!! 


Kijk, @Michel 84, ik wil je graag verder helpen, maar ik heb daar wel écht jouw medewerking en hulp bij nodig. Ik heb je daarom een aantal vragen gesteld:

  1. Heb je de PS4 nu aangesloten via wifi of via ethernetkabel? Je kunt de verbindingsstatus controleren in de instellingen van jouw PS4.
    1. Open de Instellingen (Settings).
    2. Selecteer Netwerk (Network).
    3. Selecteer optie 5 Verbindingsstatus weergeven (View Connection Status).
    4. Onder kopje 2 Verbindingsmethode (Connection Method) krijg je nu te zien of je verbonden bent via wifi of LAN.
  2. Indien de PS4 verbonden is met wifi, raad ik je aan om een ethernetkabel te gebruiken. Uit ervaring weet ik dat de PS4 niet automatisch overschakelt naar LAN zodra je een ethernetkabel aansluit, dus vergeet niet om de instellingen aan te passen zodat de PS4 ook daadwerkelijk verbinding maakt via LAN en niet via wifi. Zo kun je jouw internetverbinding instellen op de PS4:
    1. Open de Instellingen (Settings).
    2. Selecteer Netwerk (Network).
    3. Selecteer optie 2 Internetverbinding instellen (Set Up Internet Connection).
    4. Selecteer vervolgens optie 2 Een netwerkkabel gebruiken (Use LAN Cable). Wanneer je Eenvoudig selecteert en de instructies op het scherm volgt, vindt de instelling automatisch plaats.
  3. Wat voor apparaten heb je nog meer in jouw netwerk aangesloten? Kan je een uitgebreide beschrijving van jouw netwerk geven?
  4. Bij welke spellen ervaar je deze problemen? Het antwoord ‘alle’ is hier niet toereikend, ik wil graag exact weten welke spellen.

Ik vroeg je om een foto van de verbindingsmethode, maar deze heb ik nog niet ontvangen. Ook vroeg ik je bij welke spellen je deze problemen ervaart, maar hier heb ik nog geen antwoord op. Ik wil echt verder samen kijken naar een oplossing, maar ik heb deze informatie dan nog wel nodig.


Denise ik heb op alles antwoord gegeven maar je denkt dat ik van onder een steen kom ofzo, PS 4 bedraad cat 6 en voor de rest 4 wifi versterkers dit kunnen jullie ook op afstand zien, ik heb voor de rest alles doorgeven wat je wilde  , alleen verbindins status niet omdat ik op vakantie ben, ik game nooit via wifi is dit nu zo moeilijk te begrijpen?!!!! 


Denise ik heb op alles antwoord gegeven 

Dus je hebt alleen last van die traagheid bij CoD Warzone?


Nee elke online game


Elke fps game !! 


Ww2, warzone, Black ops 3 , Black ops 4 , echt elke fps schoot er games, want in die game is de ping het belangrijkste!!!! 


Ik wil je geloven dat je niet via wifi gamet, maar ik weet uit ervaring ook dat de PlayStation niet automatisch verbindt via LAN als je wifi hebt ingesteld. Bovendien merk ik een duidelijk verschil in de snelheid tussen de twee. Echter, als ik niet handmatig selecteer dat ik met LAN wil verbinden, dan blijft ie via wifi verbonden en houd ik dus dezelfde snelheden. Het simpelweg aansluiten van een ethernetkabel is blijkbaar niet voldoende. Vandaar ook mijn vraag om toch eens naar de verbindingsmethode te kijken in de PS4. Alleen dan kan ik zeker weten of je verbonden bent via LAN en kan ik eventueel verder onderzoek doen. Maar ik zal toch echt dit eerst moeten uitsluiten.


 


Is dit naar wens? 


Denise


Heb weer even geprobeerd maar wat is dat internet diep triest zeg, ik ben maar gauw weer gestopt want de woede kwam weer in me boven!!! 


Mag ik misschien vragen of er nog wat aan gedaan kan worden of is dit het?? Zou graag voor mijn 80 ste verjaardag goed internet willen!!!!


KPN reageert niet eens meer omdat ze het gewoon niet weten, mensen ga niet in zee met dit waardeloos bedrijf, alleen maar wachten van het kastje naar de muur , als ze maar weten dat ik het er niet bij laat zitten,!!! Ik wou gaan overstappen maar nu ga ik er echt werk van betaal al 2 jaar de volle pond voor niets!!! 


KPN reageert niet eens meer omdat ze het gewoon niet weten, mensen ga niet in zee met dit waardeloos bedrijf, alleen maar wachten van het kastje naar de muur , als ze maar weten dat ik het er niet bij laat zitten,!!! Ik wou gaan overstappen maar nu ga ik er echt werk van betaal al 2 jaar de volle pond voor niets!!! 

Man man wind je niet zo op. Je krijgt vanzelf weer antwoord. 


Is 2 jaar lang geduld hebben niet genoeg?! 


@Michel 84 KPN reageert nog wel, maar misschien niet zo snel als dat jij graag zou willen. Het KPN forum is een plek voor en door KPN klanten, waar forumgebruikers vooral elkaar helpen. Een moderator, zoals ik, zal de gesprekken bijstaan en zal indien nodig bijspringen wanneer forumgebruikers er onderling niet uitkomen. Ik ben alleen niet 24/7 aan het werk en heb ook andere klanten om te helpen. Dit is dus geen plek voor direct en snel contact. Wil je snel geholpen worden, dan kun je het beste telefonisch contact opnemen via 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Onderaan onze servicepagina vind je onze contactmogelijkheden. Klik op ‘start chat’ om een chat te starten.

Bedankt voor de foto. Nu weet ook ik zeker dat je inderdaad met de ethernetkabel verbonden bent. Je zou dan wel een lagere ping mogen verwachten. Ik heb nogmaals een meting uitgevoerd en zie vanaf deze kant geen gekke dingen. Maar jij ervaart overduidelijk wel problemen. Het spijt me als ik dingen dubbel ga vragen, maar er is zoveel gezegd hier, dat ik door het bomen het bos niet even goed meer zie. Toch wil ik je vragen eens naar onderstaande vragen te kijken, zo kan ik nog meer duidelijkheid over de situatie krijgen.

  • Heb je misschien de mogelijkheid om het internet op een bekabelde computer/laptop van vrienden/familie bij jou thuis te testen? Ik ben namelijk benieuwd of we hier dan ook een hoge ping zien, of dat dit alleen bij game-servers is.
  • Zou je een tracert naar één of meer gameservers willen uitvoeren? Je kunt hiervoor OpenWrt gebruiken. Het resultaat kan je hieronder plaatsen.
  • Zou je daarnaast ook een tracert naar bijvoorbeeld Google willen uitvoeren? Je kunt hiervoor OpenWrt gebruiken. Het resultaat kan je hieronder plaatsen.
  • Heb je het NT ook al eens stroomloos gemaakt? Zo niet, wil je dan de Experia Box en het NT stroomloos maken door de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht twee minuten. Sluit nu eerst het NT weer aan. Wacht totdat deze volledig is opgestart. Sluit vervolgens de Experia Box aan op het stroomnetwerk en wacht totdat deze volledig is opgestart.

Heb al contact met chat en dan verwijzen ze je leuk door naar dit forum!!!! 

Als ik op de ps4 bedraad een speedtest doe via de browser is de ping wel goed, dus alleen met game servers niet, via wifi speedtest ook een goede ping. 

Heb niet de mogelijkheid een computer ofzo te lenen!! 

Resetten en stroom loos maken heb ik al meerdere malen gedaan, dit was ook het enigste dat ze me via de chat konden melden!!! 

 


Zo ver dat andere!! Dat ken ik allemaal niet en ook geen verstand van!! 


En dat is wat ik bedoel van het kastje naar de muur, als ik contact zoek met KPN verwijzen ze me gelijk naar het Forum en van het Forum verwijzen ze me weer terug!!! 

En om een beetje goed en stabiel internet te krijgen ben je weken bezig zonder resultaat, je moet bijna een  geleerde wezen om alles wat jullie vragen uit te voeren , ik heb geen pc maar console omdat ik al dat gezeur niet wil, ik wil aansluiten en gaan, maar dat is niet mogelijk geloof ik!!! 


En om een beetje goed en stabiel internet te krijgen ben je weken bezig zonder resultaat, ...

Heb je dan ook geen stabiel Internet?

Ik dacht dat je alleen problemen had met gamen op jouw PS4?