Skip to main content
Beantwoord

Honeywell tr6 defect maakt geen verbinding meer met Wifi na wijzigen modeminstellingen

• May 17, 2025
  • 28 reacties
  • 190 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • May 17, 2025

Ik heb echt al van alles geprobeerd maar m’n thermostaat verbind niet met de app en vind geen lokaal netwerk. Kan deze ook niet toevoegen of verwijderen. Baal hier echt enorm van en dat alles vanwege een update… 

@mrs.i 

Die Honeywell thermostaten gebruiken alleen 2,4GHz lees Ik.
Nu kom ik een review tegen waarin wordt opgemerkt dat (bepaalde?) Honeywell modellen het G5Hz signaal toch wel kunnen zien maar daar dus niet mee kunnen verbinden?
Mogelijk ontstaan daardoor misschien de problemen?

Youtube: Honeywell Lyric T6 smart thermostat review

Probeer dus eens om je netwerk alleen/tijdelijk op 2,4GHz te zetten of een apart 2,4Ghz SSID te gebruiken.
En verbind daar dan ook de phone/tablet mee tijdens de configuratie.

Uit ander topic:

Want waar het naar mijn ervaring dus vaak fout gaat is het bij de eerste keer koppelen/initialiseren/configureren van bepaalde 2,4 GHz apparatuur vanaf een apparaat wat met 5Ghz is verbonden.

Tijdelijk de 5GHz uitzetten en/of je phone/laptop forceren op 2,4GHz tijdens de initiële setup is dan meestal de oplossing daarvoor.
Helaas kan tijdelijk uitzetten van 5GHz niet meer bij de KPN apparatuur.​

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • May 17, 2025

Ik heb echt al van alles geprobeerd maar m’n thermostaat verbind niet met de app en vind geen lokaal netwerk. Kan deze ook niet toevoegen of verwijderen. Baal hier echt enorm van en dat alles vanwege een update… 

@mrs.i 

Die Honeywell thermostaten gebruiken alleen 2,4GHz lees Ik.
Nu kom ik een review tegen waarin wordt opgemerkt dat (bepaalde?) Honeywell modellen het G5Hz signaal toch wel kunnen zien maar daar dus niet mee kunnen verbinden?
Mogelijk ontstaan daardoor misschien de problemen?

Youtube: Honeywell Lyric T6 smart thermostat review

Probeer dus eens om je netwerk alleen/tijdelijk op 2,4GHz te zetten of een apart 2,4Ghz SSID te gebruiken.
En verbind daar dan ook de phone/tablet mee tijdens de configuratie.

Uit ander topic:

Want waar het naar mijn ervaring dus vaak fout gaat is het bij de eerste keer koppelen/initialiseren/configureren van bepaalde 2,4 GHz apparatuur vanaf een apparaat wat met 5Ghz is verbonden.

Tijdelijk de 5GHz uitzetten en/of je phone/laptop forceren op 2,4GHz tijdens de initiële setup is dan meestal de oplossing daarvoor.
Helaas kan tijdelijk uitzetten van 5GHz niet meer bij de KPN apparatuur.​

Het werkt inmiddels weer na het aanpassen van de firewall.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@mrs.i, welkom op onze community! Ik heb er zelf niet veel verstand van maar zie dat ​@bnh en ​@Doman je al goed geholpen hebben! Fijn dat het werkt!