Skip to main content

Goedemorgen 

heb het zelfde probleem ben nu sinds 3 dagen overgestapt van Vodafone naar KPN en mijn hotspot werkt niet meer op mijn ps4 zelfs niet met wijziging van APN naar portalmmm.nl please kan iemand helpen? Weet het echt niet meer niemand kan mijn echt helpen 

Wijzigen van de APN haalt niets uit. Je blijft achter een NAT zitten. De PS kan daarop geen poorten openen. En dat vind die niet leuk.

Ik weet niet hoe dat met Vodafone gaat. Maar bij KPN werkt dat zo. Met een PS moet je gewoon een vaste aansluiting hebben.

Wijzigen van de APN haalt niets uit. Je blijft achter een NAT zitten. De PS kan daarop geen poorten openen. En dat vind die niet leuk.

Ik weet niet hoe dat met Vodafone gaat. Maar bij KPN werkt dat zo. Met een PS moet je gewoon een vaste aansluiting hebben.

Met Vodafone nooit geen problemen gehad kan toch niet zo zijn dat het bij ​@KPN niet mogelijk is?

@Dennis197810 Welke telefoon gebruik je als hotspot? Kan je een screenshot posten van de netwerk status waar IP adressen te zien zijn (maak een deel van IPv6 en IPv4 adressen onzichtbaar op screenshot)

@Dennis197810 Welke telefoon gebruik je als hotspot? Kan je een screenshot posten van de netwerk status waar IP adressen te zien zijn (maak een deel van IPv6 en IPv4 adressen onzichtbaar op screenshot)

Ik gebruikt een iPhone 11 nooit geen problemen gehad er mee ! 

Dat vermoed ik al, iPhone heeft problemen met KPN mobiel netwerk. Heb je ook in de hotspot instelling IPv6 uitgezet?

Dat vermoed ik al, iPhone heeft problemen met KPN mobiel netwerk. Heb je ook in de hotspot instelling IPv6 uitgezet?

Hoe doe ik dat uitzetten 😬 die ipv6

Hoe doe ik dat uitzetten 😬 die ipv6

Heb je wat aan verbinding status weergeven van de PlayStation? Kan je zien wat er allemaal staat?

Is er misschien een ander type telefoon (android of andere iphone)  die je hiermee zou kunnen testen?  Liefst eigenlijk even een android toestel.. 

Reageer