Skip to main content

Goedenavond,

Mijn printer, die via het netwerk altijd draadloos heeft gewerkt, doet het niet meer na het installeren van de wifi versterkers van KPN. (bekabeld) Ik heb een experia V10a. Ik heb al diverse dingen geprobeerd, zoals alles op nieuwe resetten, printer de-installeren en op nieuw installeren, maar niets schijnt te helpen. Hij vind de router gewoon niet meer, via de wifi setup van de printer. 

Kunnen jullie mij helpen? 

Update:  Alles opnieuwe geinstalleerd weer. Van software tot de router reset en wifi versterkers reset.

Printer geinstalleerd toen router gereset was. Dat ging probleemloos en ik kon ook weer printen. 

Nu Wifi versterkers aangezet en bij het opnieuwe opstarten van de laptop, weer de printer niet meer op het netwerk te krijgen. 

Wat gaat hier niet goed? ik heb gezocht, maar kan dit probleem niet vinden. 


Bekend probleem. Kunt u hem misschien bekabeld aansluiten? Doen dan.


Bekend probleem. Kunt u hem misschien bekabeld aansluiten? Doen dan.

H Nick, bedoel je de printer? Heb ik ook al geprobeerd. Maar hij moet uiteindelijk draadloos vanwege de afstand van de computer. Ik ben nu zo ver dat ik het MAC adress heb ingevuld op de router en even leek hij het te doen, maar….zodra de laptop en printer uit gaan en opnieuw worden opgestart, ben ik weer terug bij af! :(


Ik moest even nadenken wat u bedoelde ... maar ik bedoel: kunt u de printer bekabeld met de Experiabox verbinden? Met een utp kabel? Op dezelfde manier als je een tv ontvanger aansluit?