Skip to main content

Contact met KPN gehad moest het hier maar proberen is vast wel iemand die een oplossing heeft??? Volgens helpdesk kpn

Hebben al e.e.a.geprobeerd alternatieve poorten maar verbinding valt steeds weg erg vervelend nu half Nederland thuis moet werken wie heeft een oplossing

KPN zelf is vrij makkelijk dan moet je maar een eigen modem kopen maar daar geven wij geen hulp bij ja dat is wel heel makkelijk  dus is er iemand hier die dit probleem heeft opgelost de v8

Hallo @Chris1968, welkom terug! Wat is I AM precies? Internetbellen? Ik moet bekennen dat je met mij ook niet veel verder gaat komen, maar misschien kan @wjb je er bij helpen.

 

Heel zwart-wit: KPN levert internet en als dat werkt, dan voldoen wij aan onze dienstverlening. Als je dan van een bepaalde dienst gebruik wilt maken, kunnen wij je daarmee ondersteunen naar eigen kennis en kunde, maar het kan zeker gebeuren dat we je in zo'n geval niet verder kunnen helpen. Op het forum zitten niet alleen KPN medewerkers, maar ook klanten die andere klanten helpen. Daarom adviseren we inderdaad vaak om je vraag dan hier te stellen.

 

Kan je specificeren wat je precies zelf ingesteld hebt, e.v.t. met screenshots? Dat maakt het helpen nog wat makkelijker 🙂.


Ook ik ben benieuwd wat "I AM" is.


Dank je voor je reactie maar is niet meer nodig werk weer vanuit het werk


Nou top, dat scheelt weer. :slight_smile: