Skip to main content
Vraag

Ik heb een oplossing voor het verbinden van Eufy deurbel met een KPN modem!

• April 10, 2026
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Gisteren heeft een medewerker van kpn mij proberen te helpen met het verbinden van de eufy deurbel. Hij was heel behulpzaam en vriendelijk en hij had veel geduld, nogmaals bedankt. Uiteindelijk was het niet gelukt om te verbinden. Het lukte eufy ook niet maar vanmorgen kreeg ik de goede tip. Het verbinden werkt niet met de nieuwe iOS van Apple. Ik heb het nu met een oude telefoon geprobeerd en het lukte in één keer. Misschien hebben jullie iets aan deze tip voor een andere klant. 

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Opa Piet, welkom op onze community! Bedankt voor je goede tip! Dit kan een hoop tijd en moeite schelen!

Ik hoop dat ze ook voor de nieuwe iOS een oplossing hebben. Weet je toevallig ook welke iOS het is waar het niet meer werkt? En werkt die nu wel nu de deurbel gekoppeld is?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi ​@Opa Piet, ik zag je gerapporteerde bericht dat reageren niet lukt, dat het volgens Eufy gaat het om iOS 26 en hoger, en het installeren met de oude telefoon ging makkelijk. En dat alles nu werkt.

Ik zet het hier nog even neer voor de duidelijkheid. Fijn om te lezen dat 't gelukt is!

Als je toch nog vragen hebt, je kunt reageren met het ‘reageer’ vlak hieronder. We denken graag met je mee.

Â