Skip to main content
Antwoord

Ik kan mijn wifi niet beheren via de app op mijn Samsung 23FE

• October 20, 2025
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een samsung 23 fe met kpn abonnement. Wifi thuis werkt prima. Het lukt mij alleen niet om via de telefoon in "mijn kpn" het wifi netwerk te beheren. Op de 1 of andere manier vindt de app het netwerk niet. Alles werkt verder. 

Is er een tip mbt de instelling op de telefoon?

Theo Vroon

Beste antwoord door Erik van KPN

Dank voor jullie reacties. Ik weet niet wat ik allemaal met mijn telefoon heb gedaan. Maar ik kan weer gebruik maken van mijn wifi via de telefoon.

Goed om te horen, ​@Theo Vroon!

Dan heb ik een vraag voor je: heb jij in je modem een eigen IP adres ingesteld? Want als dat zo is, dan was de oorzaak van het probleem. De app kon daar nog niet mee omgaan, en dat hebben we nu hersteld.

4 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 21, 2025

Hey ​@Theo Vroon, welkom terug!

Lastig dat de wifi beheeromgeving niet werkt. Je zegt  dat de app het netwerk niet vindt. Kun je aangeven wat de precieze foutmelding is? Of een screenshot daarvan plaatsen? Dan kunnen we kijken wat er aan de hand is. 

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 21, 2025

Goedemorgen Theo,

Zou het kunnen zijn dat er naar het mobiele netwerk gekeken wordt i.p.v. naar je wifi netwerk?
Probeer maar eens een andere telefoon zonder simkaart, of je mobiele netwerk even uit te zetten.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 3, 2025

Dank voor jullie reacties. Ik weet niet wat ik allemaal met mijn telefoon heb gedaan. Maar ik kan weer gebruik maken van mijn wifi via de telefoon.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Goed om te horen, ​@Theo Vroon!

Dan heb ik een vraag voor je: heb jij in je modem een eigen IP adres ingesteld? Want als dat zo is, dan was de oorzaak van het probleem. De app kon daar nog niet mee omgaan, en dat hebben we nu hersteld.