Skip to main content
Vraag

Ik kan mijn zonnepanelen niet meer uitlezen sinds ik een nieuwe Experia Box heb

  • 4 September 2024
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Sinds ik een nieuwe router heb op kantoor en thuis kan ik mijn opbrengst van de panelen niet meer lezen Ook na het tig keren nieuw invoeren van de gegevens achter op de box wordt het contact niet hersteld.

En ik krijg er eerlijk gezegd helemaal de sxljhhtpt van dat je overal maar moet inloggen , codes etc. etc. Chatbox etc. Ik wil gewoon gebeld worden.  DIT WERKT NIET ! 

U word niet gebeld. Dat gaat KPN echt niet doen.

Is de naam van uw WiFi netwerk veranderd toen u een andere box kreeg? Normaal gesproken behoort dat hetzelfde te blijven namelijk. De WiFi gegevens staan bij KPN opgeslagen en worden door de nieuwe box automatisch ingeladen. Zo hoort het te gaan althans. Is dat bij u niet gebeurd? 


Nee, thuis heb ik alleen een nieuwe box en op kantoor van Ziggo naar KPN geswitched. Handig als je niemand te  pakken krijgt, kun je ook nooit klachten oplossen. Waardeloos.


Waar gaat het precies mis met het uitlezen van de gegevens, @Henry Ter Tanje?

Probeer jij op kantoor de gegevens van thuis uit te lezen? Op welke manier doe je dat?

 

Mocht je liever willen bellen, dan kan je ons bereiken op 0800 0402.


@Henry Ter Tanje De meeste omvormers maken verbinding met cloud om de gegevens op te slaan en je software maakt weer verbinding met cloud om deze gegevens uit te lezen, Kan zijn dat de Experia modem de uitgaande verbinding blokkeert. Stel firewall niveau in Experia Modem op laag. Het kan ook helpen als je de merk en model van jouw zonnepaneelomvormer hier meld.


Reageer