Skip to main content

Ik denk dat ik wel weet hoe dat komt: ik heb witte SuperWiFi's en Experia WiFi's. En daarnaast ook zwarte SuperWiFi’s met nieuwe KPN software in hetzelfde netwerk. Daardoor zitten die apps naar elkaar te verwijzen denk ik.

Dat is denk ik een correcte constatering 😬😅 De KPN software werkt niet met de Thuis app en de andere software wel. Zo kom je wel in een nare loop terecht, ik ga dit even ergens aankaarten!

Hallo Maja,

 

Ik heb hetzelfde probleem.

Mijn Thuis app kan ik niet meer op inloggen.

"Oeps er is iets verkeerd gegaan, probeer het later nog eens"

Maar helaas blijft het niet werken.

Via Mijn KPN app "netwerk beheren" werkt het ook niet.

Dan word ik inderdaad in een loop, terug naar de KPN thuis app gelinkt.

Ik zie dat deze thread als een aantal maanden staat, maar is er dan een oplossing?

Bij mij blijft het nog steeds niet werken.

Experia V10 met 2 zwarte Experia wifi.

Tot voor kort nog gewoon alles werkend, nu totaal niet meer.

Help!!!!

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Ah, ik was even kwijt dat je dan ook op de interface niet kunt inloggen als de Thuis app het niet doet. Dat had je inderdaad eerder gezegd.

Dat wijst erop dat of de verbinding tussen de Experia Wifi en de V10 niet lekker in elkaar zit. Het kan ook zijn dat er met de Experia Wifi zelf iets niet helemaal ok meer is.

 

In de rest van het gesprek van de afgelopen dagen zie ik ook wat terugkomen over wifisnelheid. Ik kan je inderdaad aangeven dat een 1Gbit snelheid via wifi niet te halen is met een Experia Wifi. Die apparaten hebben niet de daarvoor benodigde hardware aan boord. Wil je de 1 Gbit via wifi kunnen halen, dan heb je SuperWifi 2 van ons nodig. Of een wifipunt dat wifi 6 ondersteunt van een andere aanbieder. De Experia Wifi zijn jouw eigendom. Je hebt deze destijds gekocht, of misschien als actie bij je abonnement gekregen. Dat betekent dat wij deze niet zomaar voor je vervangen. Je kunt zelf SuperWifi 2 aanschaffen, of apparaten van een andere aanbieder, als je een hogere snelheid wilt halen op wifi. Maar, let op. Ook in dat geval zijn omgevingsfactoren en je eigen eindapparaten van belang bij het wel of niet halen van de 1 Gbit.


Reageer