Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet meer inloggen bij de Thuis app

• June 29, 2024
  • 26 reacties
  • 338 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

26 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 23, 2024

Ah, ik was even kwijt dat je dan ook op de interface niet kunt inloggen als de Thuis app het niet doet. Dat had je inderdaad eerder gezegd.

Dat wijst erop dat of de verbinding tussen de Experia Wifi en de V10 niet lekker in elkaar zit. Het kan ook zijn dat er met de Experia Wifi zelf iets niet helemaal ok meer is.

In de rest van het gesprek van de afgelopen dagen zie ik ook wat terugkomen over wifisnelheid. Ik kan je inderdaad aangeven dat een 1Gbit snelheid via wifi niet te halen is met een Experia Wifi. Die apparaten hebben niet de daarvoor benodigde hardware aan boord. Wil je de 1 Gbit via wifi kunnen halen, dan heb je SuperWifi 2 van ons nodig. Of een wifipunt dat wifi 6 ondersteunt van een andere aanbieder. De Experia Wifi zijn jouw eigendom. Je hebt deze destijds gekocht, of misschien als actie bij je abonnement gekregen. Dat betekent dat wij deze niet zomaar voor je vervangen. Je kunt zelf SuperWifi 2 aanschaffen, of apparaten van een andere aanbieder, als je een hogere snelheid wilt halen op wifi. Maar, let op. Ook in dat geval zijn omgevingsfactoren en je eigen eindapparaten van belang bij het wel of niet halen van de 1 Gbit.