Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet verbinden met een FTP met fillezilla

• 24 februari 2025
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Hoi,

Ik las ergens anders zo’n bericht bij ander forum:

En deze klopt ik hier ook tegenaan loopt of nou mijn eigen ftp website of van iemand anders:

“Ik heb het volgende probleem: Ik maak een ftp account aan in directadmin. Vervolgens vul ik alles in om te kunnen verbinden met filezilla. 
alle klopt maar toch verbind die niet met de ftp server. 

Ik heb verder niets veranderd, ben alleen overgestapt van ziggo naar kpn glasvezel. Ik krijg ook niet echt een duidelijke foutmelding of zo.

Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen?
“ 

Iemand linkt deze link: 

Mijn vraag: Waar moet ik zijn om te kijken van de firewall instelling? 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@ajvs89, we denken hier in de Community graag met je mee.

Inhoudelijk kan ik je zelf niet zoveel helpen met FTP, maar ik kan je wel wijzen naar de firewall instellingen van het modem 😊

Als je in onze Kennisbank jouw type modem opzoekt, vind je vervolgens uitleg over inloggen en de instellingen. 

Verder kwam ik ook deze topics nog tegen over problemen met FTP en de firewall instellingen, misschien helpen die voor jou ook:

Bekijk origineel

4 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@ajvs89, we denken hier in de Community graag met je mee.

Inhoudelijk kan ik je zelf niet zoveel helpen met FTP, maar ik kan je wel wijzen naar de firewall instellingen van het modem 😊

Als je in onze Kennisbank jouw type modem opzoekt, vind je vervolgens uitleg over inloggen en de instellingen. 

Verder kwam ik ook deze topics nog tegen over problemen met FTP en de firewall instellingen, misschien helpen die voor jou ook:

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 74 reacties
  • 28 februari 2025

Dank voor het antwoord. 
Ik weet niet wanneer ik hier aan toe kom ernaar te kijken, geef mij even de tijd komende tijd. 

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 74 reacties
  • 3 maart 2025

Door te veranderen naar standaard, is er voor mij voorlopig probleem opgelost. Mijn firewall stond op gemiddeld. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goed om te lezen ​@ajvs89, en dankjewel voor het delen!

Reageer