Skip to main content
Vraag

Ik kan niks beheren vanuit de Thuis app maar alles werkt wel gewoon

  • 26 February 2023
  • 10 reacties
  • 477 keer bekeken

Hoi!, ik heb precies hetzelfde. Internet en wifi werkt prima in huis. Maar vanuit mijn KPN thuis app kan ik niks beheren. Ik zie geen gast-netwerk meer en kan de super wifi punten niet zien.

(gast-netwerk en super wifi doen het wel gewoon). heeel irritant KPN.

 

Admin: afgesplitst

Goedemorgen @Guincho en welkom hier op ons forum:)

Ik heb hier niet een directe verklaring of oplossing voor! Werkt alles verder wel goed op de verbinding?
Anders denken we natuurlijk graag even mee, kun je toelichten hoe je je netwerk ingericht hebt en wat voor netwerkapparatuur je precies gebruikt?


Hallo 

Ik heb hetzelfde ik zie mijn gastnetwerk niet geen Qr codes geen super wifi punten maar alles werkt wel.

Ik heb de app verwijderd en het modem van de stroom gehaald maar niets helpt. 

Dus ik zou zo niet weten wat ik nog moet doen. 


Hallo 

Ik heb hetzelfde ik zie mijn gastnetwerk niet geen Qr codes geen super wifi punten maar alles werkt wel.

Ik heb de app verwijderd en het modem van de stroom gehaald maar niets helpt. 

Dus ik zou zo niet weten wat ik nog moet doen. 

Heeft u de KPN Box 12? Het zou kunnen zijn dat u de nieuwste firmware heeft die KPN naar een select groepje klanten alvast uitgerold heeft. Daarmee werkt de thuisapp niet meer. Gaat waarschijnlijk niet meer gebeuren ook. De thuisapp komt te vervallen. 


Ja ik heb de KPN box 12 dan zal dat het waarschijnlijk zijn. 

Komt er dus ook geen vervangende app want ik vond het wel makkelijk.

En terug naar de oude firmware zal dan ook wel niet kunnen. Beetje jammer 


Zins kort ook het zelfde probleem alles werkt gewoon maar mijn thuis app ziet mijn KPN Box 12 ook niet meer. Ik heb wel zins afgelopen een software update gehad voor de KPN Box 12 gehad.

Ik lees als dat zo zal zijn dat het software wat er geüpdatet is de huis app niet meer ondersteund wat wel jammer zal zijn want ik deed er wel veel mee om dingen te veranderen ik hoop echt dat er een nieuwe app voor komt want het is wel een uitkomst anders moet je nu steeds online gaan 


Ja ik heb de KPN box 12 dan zal dat het waarschijnlijk zijn. 

Komt er dus ook geen vervangende app want ik vond het wel makkelijk.

En terug naar de oude firmware zal dan ook wel niet kunnen. Beetje jammer 

De KPN Thuis app wordt vervangen door de MijnKPN app wanneer u nieuwe software heeft.


Ja ik heb de KPN box 12 dan zal dat het waarschijnlijk zijn. 

Komt er dus ook geen vervangende app want ik vond het wel makkelijk.

En terug naar de oude firmware zal dan ook wel niet kunnen. Beetje jammer 

De KPN Thuis app wordt vervangen door de MijnKPN app wanneer u nieuwe software heeft.

Inmiddels doet de app bij mij het weer. 


Ja ik heb de KPN box 12 dan zal dat het waarschijnlijk zijn. 

Komt er dus ook geen vervangende app want ik vond het wel makkelijk.

En terug naar de oude firmware zal dan ook wel niet kunnen. Beetje jammer 

De KPN Thuis app wordt vervangen door de MijnKPN app wanneer u nieuwe software heeft.

Inmiddels doet de app bij mij het weer. 

Top @Theo 68 en bedankt ook voor het delen van jouw bevindingen :) 


Bovenstaande heb ik nu ook. Wel internet,  maar geen beheersfuncties in de MijnKPN app. KpnYV app doet het ook niet meer,  maar alle overige apps wel.

Wel heb ik een verandering doorgevoerd door vandaag  een superwifi2 spot aan te sluiten op mijn experiobox12. 

Inmiddels alle trucks met aan/uit reset wel geprobeerd alleen nog geen succes


Het wordt er nog niet beter op. Ik kan nu mijn wachtwoord nog wel voor dit forum gebruiken, maar niet om in te loggen op de app

 


Reageer