Skip to main content

Hey allen!

Ik loop al dagen te sukkelen betreft het port forwarden van mijn router en mijn playstation van nat type 2 te krijgen.

Zou iemand aub kunnen helpen? Ik heb alles al geprobeerd…

Daarbij ook ik speel call of duty black ops 4 nog steeds en daar staat de nat zelfs op moderate. Dus niemand kan in mijn party komen.

Voorheen zat ik bij kpn en had ik dit probleem niet,

Ik heb kpn al een paar keer gebeld echter wisten hun ook niet te vertellen wat ik bijv bij dmz oa moet invullen om de poorten open te krijgen voor mijn ps…

Ik heb helaas wel een koper aansluiting.

 

Hoop wat te horen met advies en of hulp!

Staat upnp aan? En zit de playstation rechtreeks op het KPN modem? Geen extra router er tussen ofzo?


Staat upnp aan? En zit de playstation rechtreeks op het KPN modem? Geen extra router er tussen ofzo?

Zit direct op de modem, nu heb ik de mijne in cod wel naar open gekregen enkel de nat type veranderd niet..


Upnp aanzetten. Verder vast er niets aan te doen.


Staat upnp aan? En zit de playstation rechtreeks op het KPN modem? Geen extra router er tussen ofzo?

Zit direct op de modem, nu heb ik de mijne in cod wel naar open gekregen enkel de nat type veranderd niet..

Dat hoort zo hij is pas nat 1 als de ps5 direct aan het internet hangt ( in soort dmz ) dat is echt heeel onveilig nat type 2 is het beste


Reageer