Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg geen verbinding op mijn Nest thermostaat

• 11 januari 2025
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

ik heb een nest thermostaat maar kan geen verbinding krijgen met wifi, dus de thermostaat doet het niet als ik geen verbinding kan krijgen met wifi doet de thermostaat het niet lekker in de kou.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Wimona, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede tips en vragen staan!

Dit hoort te kunnen werken, waar loop je precies tegenaan? Waar gaat het fout en krijg je ook iets van een foutcode?
Ik ben ook wel benieuwd wat voor netwerkapparatuur je verder allemaal gebruikt en hoe alles op elkaar aangesloten zit!

Bekijk origineel

5 reacties

• 0 reacties
  • 12 januari 2025

Vind de thermostaat geen beschikbare wifi punten?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8444 reacties
  • 12 januari 2025

Beste ​@Wimona welk merk en type modem/router heb je van KPN in bruikleen en welke firmware staat daar op?

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 233 reacties
  • 12 januari 2025

Heb je de juiste apps wel op je telefoon staan? Een nest thermostaat werkt wel zonder wifi als je hem bedraad aansluit volgens mij.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 januari 2025

Ik heb de thermostaat al twee jaar altijd goed gedaan maar sinds ik bij de KPN mijn abonnement heb veranderd en twee nieuwe tv ontvangers heb ontvangen, heb ik geen verbinding met mijn  nest thermostaat.Experia Box V 10 zxhn  H369A

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15520 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2025

Hoi ​@Wimona, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede tips en vragen staan!

Dit hoort te kunnen werken, waar loop je precies tegenaan? Waar gaat het fout en krijg je ook iets van een foutcode?
Ik ben ook wel benieuwd wat voor netwerkapparatuur je verder allemaal gebruikt en hoe alles op elkaar aangesloten zit!

Reageer