Skip to main content

Ik ben al een tijdje klant bij KPN en wil ook wel super WiFi. Want als je nu klant wordt krijg je die gratis. Ik wil die ook wel gratis. Misschien moet ik gewoon mijn abonnement opzeggen en de volgende dag weer aanmelden. ;)

Goed idee. Tssen opzeggen en opnieuw aanmelden moet wel 6 maanden tussen zitten. Anders word je niet beschouwd als nieuwe klant…

Je kunt ze hier bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pageCount=1&pos=339


Gaat je niet lukken hier ook al geprobeerd. Ze laten je gewoon 150 euro betalen. En garanderen pas goede WiFi met bekabeling knap he. Ook moet je je niet vergissen dat het er wel 2 aansluitingen zijn. Maar er altijd 1 bij je modem staat en dus maar 1 ergens anders in huis. Mijn tip succes 


Als u de wifimanager doet kunt u mogelijk twee gratis wifi versterkers krijgen die bedraad aangesloten merken worden. Hiermee kunt u het draadloze bereik vergroten.


Ook moet je je niet vergissen dat het er wel 2 aansluitingen zijn. Maar er altijd 1 bij je modem staat en dus maar 1 ergens anders in huis.

Als je reageert vertel dan een goed verhaal. Er hoeft helemaal geen unit bij het modem te staan. Er moet er 1 bekabeld blijven. Die kabel mag best 10 of 20mtr lang zijn.


Hoi Allemaal,

Heb er twee, van die Supers.
En iedereen in huis heeft er plezier van.
Mooi product die Super WIFI 's.
Krijg je nooit geen spijt van, als je het een en ander goed aansluit.
:wink: