Skip to main content

Ik zie in de thuis app en mijn modem nu 2 netwerken. De standaard die op het modem staat en mijn eigen netwerk. Nu maken de superwifi punten verbinding met het kun netwerk en niet met mijn eigen netwerk. Hoe verwijder of vervang ik het netwerk van KPN door die van mezelf die er ook al zichtbaar is. 

Hallo @AngeliqueEng welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

 


Een box 12. 


Hallo @AngeliqueEng dan zie je waarschijnlijk de wifigegevens van de modem èn van de superwifi's.

Dat zou gelijk moeten zijn.

Geeft de superwifi's eens een fabrieks-reset en sluit ze daarna weer aan als nieuw uit de doos.

 


Oké ga ik proberen. Dank je. 


Ik zie in de thuis app en mijn modem nu 2 netwerken. 

Kunt u een schermafdruk plaatsen van wat u ziet?

Want ... de thuisapp kan helemaal niet overweg met verschillende netwerken. Het kiest automatich het netwerkt waarmee het toestel verbonden is. Ik heb ook verschillende netwerken. Maar daar zie ik niets van terug in de app. Dus ik ben erg benieuwd wat u ziet.


Hoi @AngeliqueEng, ben je er uit gekomen met het advies van @JanD? Als aanvulling daarop, mocht het handig zijn, hier lees je alles over SuperWifi. Inclusief hoe je ze kan resetten. 

Als je er (nog) niet uit gekomen bent, probeer het dan met die tips. Lukt het daarna nog niet, dan ben ik ook benieuwd naar het antwoord op de vraag van @Nick83. Alle informatie is welkom.