Skip to main content
Antwoord

Imou robotstofzuigers kan niet verbinden

• June 28, 2025
  • 10 reacties
  • 89 keer bekeken

Onderstaande lukt bij mij niet wat doe ik fout?? 

Mastermovie schreef:

Goedemorgen KPN klantenservice medwerker hier,

Zojuist dit probleem kunnen oplossen doormiddel van de volgende stappen (kan zijn dat niet alles nodig is, maar dat hebben we niet goed kunnen testen).

1. Maak een extra wifinetwerk aan voor 2.4GHz, (wachtwoord zonder cijfers en speciale tekens / beveiliging op WPA2 Personal)
  2. zet de 2.4GHz wifistandaard op b+g+n.
  3. schakel IPv6 uit (deze stap zou eventueel overgeslagen kunnen worden)
  4. reset de stofzuiger
  5. verbinden en genieten

Beste antwoord door Rey349

Hoi, 

De dap Hotspot naam is ook het serienummer, maar telkens bij het kopiëren wrrd 1 cijfwr niet meegenomen dus tja dan kan je lang bezig blijven, ondertussen werkt het vollesig zoals het hoord. Dankjwel voor het mee kijken. 

10 reacties

• June 28, 2025

Hallo ​@Rey349 

Wat lukt er niet, bij welke stap loop je vast, alleen de laatste?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 28, 2025

Ik zet de robot in wifi reset, m'n telefoon zit op de 2.4 vervolgens voer ik mn wachtwoord in in de app en dan wil die dat ik verbinding maak met de hotspot van de robot en dan gaat het mis... 

• June 28, 2025

Wat is dan de melding die je krijgt?

Ben je wel vlakbij de robot in de buurt?

Wifinaam van de Extra Wifi is iets simpels zoals ExtraWifi en het wachtwoord van de Extra Wifi heeft ook geen spaties o.i.d?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 28, 2025

Ik zit naast de robot nog geen 2 meter van de modem, 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 28, 2025

Maar is de volgorde belangrijk, eerst de telefoon op de 2,4 dan de robot resetten en dan verder in de app of kan je ook wel de robot resetten en dan de telefoon op 2,4 zetten? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 28, 2025

Hde app will dus op een gegeven moment dat ik overschakel naar de Hotspot van de robot en dan kan die geen verbing maken in de app

• June 28, 2025

Volgens de handleiding eerst je telefoon verbinden met 2.4GHz, app starten en dan reset en wachten tot de reset klaar is, als het daarna niet lukt lijkt mij dat eerder een probleem met de robot dan met je Wifi netwerk:

Haal trouwens je Wifi naam en het wachtwoord weg uit je post, als je buren/buurtgenoten meelezen kunnen ze nu op je Extra Wifi netwerk.
Bewerken van je post kan via de 3 puntjes rechts onderin die post.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 1, 2025

Goedemorgen ​@Rey349 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Inmiddels zijn we een paar dagen verder, wat is op dit moment de stand van zaken? Is het inmiddels nog gelukt met de informatie uit het bovenstaande bericht? Mocht het probleem nog steeds spelen, dan kun je hiervoor ook nog een belafspraak inplannen met onze Helpdesk!

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • July 1, 2025

Hoi, 

De dap Hotspot naam is ook het serienummer, maar telkens bij het kopiëren wrrd 1 cijfwr niet meegenomen dus tja dan kan je lang bezig blijven, ondertussen werkt het vollesig zoals het hoord. Dankjwel voor het mee kijken. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 7, 2025

Dat is goed om te horen ​@Rey349 en ook bedankt dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen, wordt gewaardeerd :)