Skip to main content

Hier hetzelfde probleem, inmiddels Modem naar fabrieksinstellingen, dan ziet hij direct mijn eigen netwerk naam weer. Dan kan ik inloggen in dat netwerk via Thuis app maar zegt hij wachtwoord onjuist. Het oude wachtwoord werkt niet, maar ook niet het wachtwoord onder de QR code. Het superwifi punt ook al een reset gegeven.

*Admin: afgesplitst 

Hier hetzelfde probleem. Mijn laptop werkt wel op het superwifipunt, maar als ik met mijn iPad wil inloggen wordt er om een wachtwoord gevraagd. Het wachtwoord wat achterop het superwifipunt staat onder de QR koude werkt niet. Inloggen op het ip adres 192.168.2.150 lukt ook niet, “safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert. 

Zelfs op mijn normale modem krijg ik de melding het wachtwoord klopt niet. 

Geen idee wat ik nu nog kan doen. 


Hier hetzelfde probleem, inmiddels Modem naar fabrieksinstellingen, dan ziet hij direct mijn eigen netwerk naam weer. Dan kan ik inloggen in dat netwerk via Thuis app maar zegt hij wachtwoord onjuist. Het oude wachtwoord werkt niet, maar ook niet het wachtwoord onder de QR code. Het superwifi punt ook al een reset gegeven.

*Admin: afgesplitst 

Heb je je Experia wifi ook al eens gereset ? Dan pas kan je het wachtwoord onder de QR code gebruiken.

Als je je Superwifi ook een harde reset hebt gegeven moet je het wachtwoord invullen wat achterop staat.

Het verhaal is erg onduidelijk 🤔 Heb je nu Experia Wifi of Superwifi ?


Net heel lang met een deskundige van KPN aan de telefoon gezeten. Als het signaal slecht is (dus laag) dat kan hij geen goede verbinding maken en denkt het superwifipunt dat er iets aan de hand is en vraagt om het wachtwoord. Dat ingeven helpt dus niet, er wordt geen goede verbinding gemaakt. Dus waarschijnlijk iets bij KPN aan de hand. Maar nog onvoldoende meldingen om het een storing te noemen. Het signaal is zo slecht dat de monteur het op afstand ook niet kon meten. 11 januari komt er een monteur. 


Ik heb alles losgekoppeld gehad, gereset. Weer een voor een aangesloten, maar geen eens verbinding naar mijn superwifipunt. 


11 januari komt er een monteur. Vandaag maar naar het werk gegaan. Ik neem aan dat ik geld terug krijg. 


@Lintzaag . Dan moeten we dat maar even afwachten.

@AngeliqueEng : Kun je ons meer informatie geven?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


5 januari is er een monteur geweest. Het kastje waar de glasvezel binnenkwam deed het niet meer. Daarna probleem dat wachtwoord het niet meer deed. Is inmiddels ook opgelost. 


Dank voor de update. Ik ben blij dat het gerepareerd is.Â