Skip to main content

Achterop mijn experiabox V10 staat geen wachtwoord. Dus ik kan resetten wat ik wil, maar ik moet een wachtwoord hebben. Ik wil inloggen om wifi aan te passen.

Wat nu? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Argus548 , de procedure hierboven gaat over de Experia Box v10A. Daarvan staat het Admin password achterop het modem.

Bij de Experia Box v10 (zonder A) laat je na een reset het wachtwoordveld leeg en dan wordt je vanzelf gedwongen een nieuw Admin password in te voeren.


Beste RBxx, 

 

Bedankt voor je hulp. Ik heb de modem moeten resetten naar fabriejsinstellingen en toen kon ik inloggen zonder ww. Moest wel een nieuw ww aanmaken. Is gebeurd en gelukt, 2,4 ghz aangevinkt, maar krijg. LSC Smart lampen niet verbonden. 

 


Beste RBxx, 

 

Bedankt voor je hulp. Ik heb de modem moeten resetten naar fabriejsinstellingen en toen kon ik inloggen zonder ww. Moest wel een nieuw ww aanmaken. Is gebeurd en gelukt, 2,4 ghz aangevinkt, maar krijg. LSC Smart lampen niet verbonden. 

 

Heeft u WiFi versterkers van KPN? 


Die heb ik, maar zijn niet aangesloten. 

 


Die heb ik, maar zijn niet aangesloten. 

 

Ze staan dus ook echt uit? Wat bent u van plan er mee te gaan doen? Gaat u ze nooit gebruiken?


... 2,4 ghz aangevinkt ...

Wat bedoelt u hier mee? Na een reset hoort 2,4 Ghz gewoon standaard aan te staan. Daar zou u geen vinkje voor hoeven te zetten ofzo.

Wel kan het handig zijn om de 2,4 en 5 Ghz verschillende namen te geven. Mogelijk doen de lampen het dan wel.

Maar als u later de versterkers weer aan gaat koppelen, dan is dat nogal nutteloos...


Bedankt, versterkers komen er niet meer tussen. Ik ga het proberen. 


Ik heb alleen de mogelijkheid om 1 naam te veranderen van mijn wifi. Dan krijgen zowel 2,5 als 5 weer dezelfde naam. 


Hoi @Argus548 ,

Als je naar wifi→ geavanceerd gaat, kan je de 2.4 en 5 ghz verschillende namen geven( bv H369A67GH-2.4GHZ en H369AD67GH-5GHZ).


Gedaan. Maar nu was alles offline bij andere Wifi naam. Dus gauw weer teruggezet. Hopeloos. 


En er was geen verbinding meer met internet. 


Gedaan. Maar nu was alles offline bij andere Wifi naam. Dus gauw weer teruggezet. Hopeloos. 

De 2,4 Ghz hetzelfde houden. En alleen 5 Ghz wijzigen. Dan blijft alles met 2,4 Ghz verbonden. En dan de lampen aankoppelen. 


Hoi @Argus548 ,

Als je naar wifi→ geavanceerd gaat, kan je de 2.4 en 5 ghz verschillende namen geven( bv H369A67GH-2.4GHZ en H369AD67GH-5GHZ).

Niet zo handig om beide te wijzigen hé, want dan moeten alle apparaten in huis opnieuw gekoppeld worden 😄


En er was geen verbinding meer met internet. 

De ... SuperWiFi's zullen wel een andere netwerk naam uitgezonden hebben. Dat moet dan juist ingesteld worden.


Helaas, ook dat werkt niet. 


Hoi @Argus548, ik lees dat het gelukt is om in te loggen op de Experia Box V10.

Nu wil het alleen nog niet lukken om jouw LSC Smart lampen te verbinden. Ik lees op de website van de Action dat het splitsen van 2.4 en 5 GHz zou moeten werken. In dit artikel lees je hoe je dat kunt doen: