Skip to main content

ik kan met de nieuwe box 12 niet inloggen op mijn camera's hoe kan ik dit oplossen?

 

Hallo @witte tornado,

 

Certificaten ? daar is een topic voor Beveiligingswaarschuwing ongeldig certificaat bij inloggen op Experia Box V10A en Box 12 | KPN Community

 

Groet Bart


Hoi @witte tornado! Welkom hier op het forum :blush:

Is de reactie van @Bart_2020 mogelijk een verklaring voor de problemen die je ervaart? Of gaat er iets anders mis? Er zijn hier veel andere forumgebruikers die jou hier vast en zeker mee kunnen helpen!


ik moet poorten openzetten zegt de beveiligingsmonteur. maar kom er niet echt uit. ik weet niet waar ik wat neer moet zetten. de box heeft het ip adres wel gevonden maar geeft hem niet weer.ook schijnt dat ik dhcp uit moet zetten maar dat gaat dus niet. 


@witte tornado Het lukt wel om in te loggen op je modem? In dat geval zou dit topic je misschien kunnen helpen: IP Range Experia V12 en IPCAM


@witte tornado We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


5 minuten geleden is het me gelukt :wink: . ik heb een eigen bedrijf dus nog niet eerder tijd gehad om te kijken. ik heb een oude router ertussen geplaatst. kpn box 12 gereset en toen pikte hij hem op. #blondmaarnietdom :sweat_smile: . dank voor de tips


@witte tornado Super om te lezen dat het gelukt is! Ik wens je een mooie dag! :blush: