Skip to main content

Ik probeer in te loggen op mijn modem .. 
Gebruikersnaam en wachtwoord heb ik destijds opgeslagen en opgeschreven. Opeens is dit onjuist, 
Ik heb een nieuwe mobiele telefoon en die wil ik op mijn wifi zetten , en daar heb ik het wachtwoord van nodig. Hoe krijg ik dit voor elkaar? 
Telefonisch geprobeerd contact te zoeken maar dit blijkt onmogelijk voor dit probleem “privacy dingetje “.  Graag reactie en hulp

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @M.S.8! Welk modem heb je? Op onze kennisbankpagina over modems staat een overzicht van hoe je inlogt op alle modems. Let vooral op bij de Box 12. In het kennisbankartikel over de Box 12 staat een extra gedeelte in het oranje. Dit begint onder “Let op!”. Wanneer het inloggen daarop niet wil, volg dan die stappen. Daarmee moet het lukken! 😉


Hallo Bram, ik heb een Box 12. 
voorheen kon ik dus wel inloggen . ik heb inmiddels een nieuwe laptop en telefoon maar ik krijg het wifi niet voor elkaar. En nu ik mijn wachtwoord wil achterhalen / controleren kom ik het modem niet meer in.

 


te snel op verstuurd gedrukt.
Ik heb het wachtwoord van de achterkant van de modem gebruikt. 
maar krijg een foutmelding.

 


Hallo Bram, net telefonisch contact gehad met de klantenservice , het is inmiddels opgelost.
Bedankt voor het meedenken. 

 


@M.S.8 goed dat het is opgelost! Wil je nog aangeven wat er precies gedaan is om het op te lossen? Dan kunnen we toekomstige meelezers er ook mee helpen. 


Telefonisch contact gezocht en uw collega heeft mijn wachtwoord gereset. 
daarna kon ik inloggen.