Skip to main content

Ik kan niet inloggen op xbox live op series x met backwards compatible games ( krijg foutmelding)

Maar als ik mijn telefoon als 4g hotspot gebruik dan wel

Welke foutmelding? Kun je ook iets meer zeggen op welk apparaat je gebruikt, welke netwerk-apparaten we hier over spreken?

Zo is het wel een raadspelletje..


Op de series x en series s foutmelding: 8015190E

Experia v10a kabel en wifi 

Met normale games kan ik gewoon inloggen

Maar met backwards compatible games krijg ik die foutmelding 


deze heb je vast al bekeken, heb je hier iets aangehad?

https://support.xbox.com/en-US/help/errors/xbox-360/error-code-8015190e#:~:text=These%20messages%20may%20mean%20one,Xbox%20360%20console%20is%20corrupt.

 


Ja heb ook al diversen porten geforward

Heeft 1 dagje gewerkt

Heb ook al veel dingen geprobeerd die ik van Microsoft te horen kreeg 


Misschien ipv6 uitzetten in de Experiabox? 


Staat al uit maar zal als ik thuis ben nog eens kijken


Ipv6 staat al uit 


Hey Keenan, welkom op het forum! Ik heb me een beetje ingelezen in het probleem, en ik verwacht niet dat dit aan ons ligt. Wij blokkeren in ieder geval niets. En met normale games kom je er wel gewoon in. En dat zal qua internetverbinding en route naar XBox toe over het algemeen hetzelfde werken. 

Ik zie wel verscheidene andere meldingen van XBox gebruikers die niet kunnen inloggen op backwards compatibility games en wel op gewone. Het lijkt, als ik de verschillende draadjes op andere fora bekijk, vaak een probleem te zijn rondom profiel, mis-match van gegevens, of corruptie van bepaalde data. Ik denk dan ook dat je toch het beste af bent op XBox specifieke sites/fora voor hulp.


Daar zit ik ook op natuurlijk en daar kreeg ik weer te horen dat het om de provider gaat aangezien ik het zelfde probleem ook op mijn xbox series s heb.