Skip to main content
Beantwoord

Instellen van IPv4 naar IPv6

• November 1, 2020
  • 32 reacties
  • 8561 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

• Topper
  • March 24, 2022

Ook hier problemen sinds ik de V12 heb met mijn 3 nest protects. Zijn allemaal offline. 1 verwijderd uit de app en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Deze is nu niet meer toe te voegen in de app. Ook de andere resterende 2 zijn niet online te krijgen. Wie heeft hulp. Begrijp dat er al oplossingen waren, maar ik kom er niet uit. lees iets over dat het met de 2.4 wifi moet werken, maar hoe regel ik dat. Uitdagingen genoeg. Mogelijk heeft KPN de oplossing

groet.

wjb
Wijsgeer
  • March 24, 2022

Heb je al een extra wifi netwerk opgezet op jouw V12?

• Topper
  • March 24, 2022

Hou wjb. Bedankt voor je reactie. Ik heb geen extra WiFi netwerk opgezet. Weet ook niet hoe dat moet. Maar kan ik daar het nest protect probleem mee oplossen? 

wjb
Wijsgeer
  • March 24, 2022

Hou wjb. Bedankt voor je reactie. Ik heb geen extra WiFi netwerk opgezet. Weet ook niet hoe dat moet. Maar kan ik daar het nest protect probleem mee oplossen? 

Als jouw Nest protects niet met 5GHz om kunnen gaan dan is de kans groot dat je met het extra 2.4GHz netwerk het probleem kunt verhelpen.

• Topper
  • March 24, 2022

Dat dacht ik al, maar zou wel moeten kunnen. Maar hoe zeg ik tegen de nest protect dat ik wil uitloggen op het oude WiFi netwerk en naar 2.4 over wil stappen. Ik zou daarvoor mijn asus router kunnen gebruiken die bekabeld aan de v12 zit. Ik weet ook niet hoe ik in de V12 het 2.4 een andere naam kan geven. 

wjb
Wijsgeer
  • March 24, 2022

Ik zou niet weten hoe je dat tegen die Nest protects kunt zeggen, maar dat moet je vast wel kunnen Googlen.

• Topper
  • March 24, 2022

Dat zou in de nest app moeten. Project verbinden env dan zou hij netwerken moeten zien. Maar hij blijft maar verbinden en daar blijft het bij. Net of hij blijft hangen. Mogelijk heeft KPN nog een oplossing