Skip to main content
Antwoord

Internal server error 500 bij aansluiten stekkerbatterij Homewizard

• November 4, 2025
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik probeer een stekker batterij aan te sluiten op mijn wifi netwerk van Homewizard, maar krijg steeds een foutmelding Internal server error 500

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Heemstra49. Welkom op de community! Ik weet hier zelf niet genoeg van om je meteen goed te helpen. De foutmelding Internal server error 500 komt vaak van de app of dienst zelf. Het hoeft dus niet aan je KPN verbinding te liggen. Ik raad je ook aan om contact op te nemen met Homewizard support. Zij kunnen je vast meer vertellen over deze foutmelding.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 4, 2025

Beste ​@Heemstra49 zie onderstaande link voor uitleg en mogelijke oplossing:

https://www.netmatters.nl/account/knowledgebase/281/Wat-is-een-500-internal-server-error-en-wat-doe-ik-er-aan.html

• November 4, 2025

Hiervoor zal je contact moeten opnemen met Homewizard. Hier kan KPN niets aan doen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hoi ​@Heemstra49. Welkom op de community! Ik weet hier zelf niet genoeg van om je meteen goed te helpen. De foutmelding Internal server error 500 komt vaak van de app of dienst zelf. Het hoeft dus niet aan je KPN verbinding te liggen. Ik raad je ook aan om contact op te nemen met Homewizard support. Zij kunnen je vast meer vertellen over deze foutmelding.

Â