Skip to main content

internet valt steeds kort weg, wifi signaal blijft zeer sterk, zowel computer als smartphone heeft  dan geen internet

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Welkom op het forum @drukkertje!

Niet zo handig dat je verbinding telkens wegvalt :slight_frown:  Aangezien de wifi verbinding wél intact blijft lijkt het er op dat de algemene verbinding kort verdwijnt. 

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Ik kan je verbinding dan doormeten om te controleren of dat inderdaad het geval is of dat we de oorzaak wel bij de wifi moeten zoeken!


Mijn profiel is ingevuld, zoals u vroeg


Dank je, @drukkertje. Ik zie inderdaad verbrekende verbinding terug vandaag. Je hebt eerder op de avond ook contact gehad met een collega. De Experia Box is gereset op dat moment begrijp ik. Je hebt een glasvezel verbinding, Wil je ook nog eens je glasvezelkastje 2 minuten stroomloos maken. Kijk dan even aan of de verbinding dan stabiel blijft. Zo niet, vervang eerst nog de kabel tussen Experia Box en glasvezelkastje. Als het daarmee ook niet beter wordt, geef het aan. Dan gaan we hier verder. 


Ik had glasvezelkastje al een keer spanningsloos gemaakt, dus nu voor de zekerheid maar 5 minuten spanningsloos gemaakt en zonder hoge verwachtingen resultaat afgewacht, en ... BINGO, sinds vrijdag geen uitval gehad.!!!

Bedankt voor ondersteuning.!!!


Hah goed nieuws dus! Bedankt dat je dit hier nog even komt delen :blush: