Skip to main content

Beste allen, na recent overgestapt te zijn van Odido naar KPN heeft mijn multiroomspeaker kuren. Ter schets: we hebben twee access points die elk als unieke router fungeren, en op 1 van die routers zit dus mijn speaker aangesloten. Om eventuele fouten bij de speaker uit te sluiten heb ik hem mee naar m’n ouders genomen waar hij het gewoon weer perfect doet.

Met andere woorden: De (KPN) ZTE H369A modem beperkt mijn multiroomspeaker in het normaal functioneren. 

Heeft iemand ervaring met het oplossen van dit probleem, zo ja dan zou hulp erg gewenst zijn!

we hebben twee access points die elk als unieke router fungeren

Wat is het merk en type van die dingen? Zenden ze beide een andere WiFi netwerk naam uit?

we hebben twee access points die elk als unieke router fungeren

Wat is het merk en type van die dingen? Zenden ze beide een andere WiFi netwerk naam uit?

Dankjewel voor je reactie Marlon. Beide zijn van TP-Link (waarvan een de EAP245 heet en de andere Archer C50). Beide zenden inderdaad hun eigen WiFi netwerk naam uit.

Ok. Welke kuren heeft de speaker? Doet die het soms niet? Stottert het geluid? Of een ander probleem? 

Hallo @Janhovenier welke firmwareversie heeft de V10???

Staat (onderaan) vermeld in de inlogpagina.

Ok. Welke kuren heeft de speaker? Doet die het soms niet? Stottert het geluid? Of een ander probleem? 

Aan het eind van elk liedje stottert hij even, maar daarna gaat hij weer door. En dit gebeurt dan bij elk liedje. Bovendien kan de app ook niet goed verbinding maken met de speaker.

Hallo @Janhovenier welke firmwareversie heeft de V10???

Staat (onderaan) vermeld in de inlogpagina.

De firmwareversie is als volgt: V1.01.00T04.3Intermediate

Ha @Janhovenier, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Welk merk en type speaker gebruik jij? En is het mogelijk om de speaker eens zonder de TP links aan te sluiten? Dus alleen op de V10, merk je dan ook problemen?

Reageer