Vraagje..
Inmiddels ben ik al een aantal maanden thuis aan het werk wegens de coronamaatregelen. Sinds 3 weken valt de internetverbinding meerdere keren per dag weg. De Experiabox V10A start opnieuw op en vervolgens doet internet het weer. Hierdoor worden verschillende videocalls onderbroken en kan ik niet fatsoenlijk thuis werken. Klantenservice beaamde dat internet niet goed werkte en na verschillende standaardoplossingen geprobeerd te hebben was hij overtuigd; met de V10A moet je een andere naam geven aan de 2.4GHz en 5.0GHz verbinding en dan is het opgelost. Na lange tijd zelf zoeken toch maar op internet gekeken hoe het werkte, blijkt dat dit niet eens mogelijk is met deze box...Â
Mocht dit niet de oplossing zijn dan moest ik terugbellen en zou er een storingsmonteur langs moeten komen, prima… Klantenservice geeft aan dat hij het in gaat plannen, de monteur een factuur geeft en dat ik die zelf moet betalen als het niet direct aan het KPN product ligt. Aangegeven dat ze de moeite niet meer hoefde te doen, want een beetje service mag wel en ik ga het niet betalen voor ze.. Nu gaan ze het alsnog proberen met een nieuwe Experia Box en krijg ik mobiel internet voor de moeite..
Â
Eerst de TV lange tijd mega traag en nu dit.. Merken jullie ook dat de service van KPN de laatste maanden heeeeeeeeeeeelemaal drama is?! Wanneer het internet met de nieuwe box weer uitvalt dan weet ik het in ieder geval zeker, dan verdient Ziggo een kans en ben ik weg!
Â
Admin: topic verplaatst naar juiste board