Skip to main content
Antwoord

IP Camera via LAN verbinden, KPN Box 12

• April 22, 2022
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Hallo, Ik krijg geen verbinding met mijn IP camera. Wij hebben een KPN BOX 12. Wat moet ik doen om deze te bereiken/installeren?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemorgen @FZwartB, welkom op het KPN Forum! 

Onze community denkt graag met jou mee maar er mist nu wel informatie om dat goed te kunnen doen: welk type IP camera heb je in gebruik? Hoe ziet jouw thuisnetwerk er verder uit; maak je ook gebruik van wifiversterkers? 
Je geeft aan dat je geen verbinding krijgt: welke foutmelding krijg je dan precies?

Andere tip is om gebruik te maken van de zoekfunctie op het forum: daar kun je ook veel informatie vinden! 

Als je nog hulp nodig hebt, laat het (gedetailleerd en eventueel met screenshots) weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • April 24, 2022

Goedemorgen @FZwartB, welkom op het KPN Forum! 

Onze community denkt graag met jou mee maar er mist nu wel informatie om dat goed te kunnen doen: welk type IP camera heb je in gebruik? Hoe ziet jouw thuisnetwerk er verder uit; maak je ook gebruik van wifiversterkers? 
Je geeft aan dat je geen verbinding krijgt: welke foutmelding krijg je dan precies?

Andere tip is om gebruik te maken van de zoekfunctie op het forum: daar kun je ook veel informatie vinden! 

Als je nog hulp nodig hebt, laat het (gedetailleerd en eventueel met screenshots) weten.