Skip to main content

Mijn I-pod touch kan niet inloggen rechtstreeks op de v12 router.

Ook niet op de gast app.

Wel kan ik inloggen op alle andere inlog codesĀ op i-phone en de inlog code van mijn zoon.

op de v12 staan 2 windows computers 2 macs en 2 i-pads die zonder problemen inloggen.

waarom werkt dit nu niet.

Hoi @A3HD, welkom terug! Ik begrijp dat de iPod geen verbinding kan maken met de wifi van de Box 12. Wat gebeurt er als je dit probeert? Krijg je foutmelding(en) te zien?

Ā 

Ik begrijp ook dat er verschillende computers zijn, en twee iPads die wel met de wifi van de Box 12 willen verbinden. Maar ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt. Zou je dat verder willen uitleggen?

Wel kan ik inloggen op alle andere inlog codesĀ op i-phone en de inlog code van mijn zoon.

Ā 

Ā 


Het komt er op neer dat ik opĀ het wifi wachtwoord van de router metĀ alle toestellen van apple en windows kan inloggen.

behalve met de i-pod.

hier krijg ik de melding dat het e-mail adres en/of paswoord fout is.

Ik kan wel met dezelfde i-pod inloggen op de wifi van mijn i-phone op die van de buren en van mijn zoon.


Duidelijk, dank voor de toelichting, @A3HD. Het feit dat de iPod wel wil inloggen op andere wifi geeft aan dat die in de basis goed werkt. En het feit dat andere apparaten wel op de wifi van de Box 12 kunnen geeft ook aan dat die in de basis ook goed werkt. Wat ik je dan in dit geval zou aanraden is op de iPod het wifinetwerk van de Box 12 te vergeten.Ā 

Probeer daarna opnieuw verbinding te maken met het wifinetwerk van de Box 12. Let er extra goed op dat je de juiste tekens aantikt bij het invullen van het wachtwoord. Op een klein apparaat is een typefoutje ook snel gemaaktĀ šŸ˜‰


Bedankt voor je reactie ik ga het proberen.šŸ˜Ž