Skip to main content

Waarom kan ik mijn iptv applicatie kunnen kijken op mijn smart tv

Ā 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum. Zou je de situatie iets beter kunnen verwoorden. Ik haal uit deze zin namelijk meerdere vragen en wil graag goed begrijpen wat je bedoelt.


Mijn iptv applicatie werkt niet meer nu 2 weken .Netflix YouTube internet alles doet prima behalve mijn iptv ?


Probeer je deze te streamen via Chromecast?


Nee ik heb smart tv en een applicatie geĆÆnstalleerd die deed prima maar nu niks doet ik kan geen enkele tv zender openenĀ 


Ik weet dat er bij het streamen van een mobiel naar de Chromecast op dit moment een storing is.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/opgelost-storing-chromecast-zwart-beeld-517913?postid=1151608#post1151608

Ik ben benieuwd of dit bij jou ook het geval is. Heb je de applicatie al een keer verwijderd en opnieuw geĆÆnstalleerd?


Ja


Hmmmā€¦.

Welk merk TV heb je? Samsung, LG?

Of heb je een Philips of Sony?


SamsungĀ 


Is het zo moeilijk dat niemand kan mij helpen,?


Nee ik heb smart tv en een applicatie geĆÆnstalleerd die deed prima maar nu niks doet ik kan geen enkele tv zender openenĀ 

U gebruikt het toch wel thuis? Op uw eigen netwerk? En u heeft tv van KPN?

Krijgt u misschien een foutmelding?Ā 


In mijn Samsung TV (model uit 2019) werkt de app van KPN.

Ik heb app-versie 2.7.21. Welke heb jij?

De app werkt alleen via je eigen internetaansluiting. Zelfs bij de buren zal ie het niet doen.


Ik heb alleen wifi thuis van kpn .de applicatie heb ik gekocht van iemand die deed met alle providers alleen nu met kpn niet.ik had t mobile telfort en ik had nooit problemenĀ 


de applicatie heb ik gekocht van iemand

Huh, nou snap ik er niets meer van. Bedoel je dat je die TV van iemand hebt gekocht of iets anders. Want die app van KPN is gratis, maar je moet wel ZELF een abonnement op Interactieve TV van KPN hebben anders werkt de app in een televisietoestel niet.

Wat dan wel kan is met iemands andersā€™ gegevens inloggen op de app in je smartphone en daarmee casten naar je TV, maar dan moet je wel een losse Chromecast hebben. Want Samsung heeft dat niet intern.


Ik heb alleen wifi thuis van kpn.de applicatie is iptv om naar tv zenders te kijken van allerlei landen. Ik kan kijken naar YouTube Netflix internetten maar naar mijn iptv applicatie kan ik niet meer nu al 10 dagen.als ik gebruik mijn internet mobiel en via hotspot kan op mijn smart tv de applicatie kijken. Als ik gebruik het wifi van mijn buren kan ik ook maar het wifi van kpn nee.snap t nu?


Het gaat dus niet om een service van KPN maar van een kastje die geprogrammeerd is om die zenders zonder abbonement je aan te bieden.

Soms is een update nodig wil zoiets weer werken volgens mij. Heel veel verstand heb ik er ook niet van.


Oh, het is een algemene applicatie. Niet die van KPN ITV.

Aha. Wel apart dat het niet meer werkt via KPN. Is je TV via wifi of via netwerkkabel aangesloten?


Via wifi


Kun je het eens proberen met de tv via utp kabel aangesloten?

Heb je die iptv app al eens opnieuw geĆÆnstalleerd?

Was het wel zo'n legale app? Is het systeem niet uit de lucht gehaald? Google daar eens op.


Iptv is gewoon illegaalĀ  ik heb alles geprobeerdĀ 


Adel01 schreef:
Iptv is gewoon illegaalĀ 

De server zal uit de lucht gehaald zijn. Onlangs was er een actie en zijn er meerdere aanbieders van dit soort diensten uitgezet.


Ik zal verheldering brengen daar er alleen maar ontwijkende non-antwoorden waar je niets aan hebt worden geplaatst.

IPTV zoals bedoeld is niet illegaal als afnemer. De aanbieder doet iets illegaals en sommige aanbieders, in dit geval KPN, kiezen ervoor om in sommige gevallen deze urlā€™s te blokkeren. Dit omdat ze je er geen toegang toe willen verschaffen. Ā Ik heb dit getest op verschillende toestellen van Apple en Samsung met een KPN simkaart met een onbeperkt bellen, sms en data abonnement. Hotspot open gezet met een vodafone simkaart, op de Ziggo verbinding en de Vodafone/T-Mobile verbinding en overal werkt het feilloos. Behalve met de KPN simkaart. De applicatie mankeert niets en de urlā€™s zijn goed. KPN wil het niet en ze blokkeren ze doelbewust.

ik hoop dat je hiermee je antwoord hebt.