Skip to main content

Hallo,

 

Bij de verbouwing is de kpn kabel binnen kapot getrokken. Bijgevoegd een foto. Kunnen jullie iemand voor sturen?

Alvast bedankt! 

 

Hi @timka90, Welkom hier op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht. Balen dat de kabel kapot is getrokken. Klopt het dat jullie momenteel geen (thuis)diensten afnemen bij ons? 
In dat geval sturen wij niemand om de kabel te repareren. Als er een order loopt of je wilt gebruik maken van de verbinding, dan sturen we pas een monteur om de kabel te repareren. 
Als je de kabel in tussentijd gerepareerd wilt hebben, dan kun je dit (tegen betaling) laten repareren door Mijnaansluiting.nl


Beste Lisa,

Bedankt voor je reactie.

Al onze abonnementen lopen via jullie, zowel tv als mobiele telefonie. Momenteel nemen wij deze diensten af op de ***********, maar over een aantal weken gaan wij verhuizen naar de ********** (verhuisdatum 23-09). Wij nemen onze diensten mee, de verhuizing is ook doorgegeven aan jullie. Helaas is de kabel dus defect op *********. Er is een aantal weken geleden een verzoek ingediend via Mijnaansluiting.nl maar dit verzoek is door KPN afgesloten. Er is mij niet duidelijk waarom. Graag zouden wij zo snel mogelijk een monteur op bezoek krijgen, we kunnen het ons niet permitteren ivm thuiswerken om zonder tv/internet te komen zitten.

Ik hoor graag van je.

 

Mvg,

Tim 

*admin: gegevens aangepast i.v.m privacy


Bedankt voor je nadere toelichting, Timka. Ik ga een monteur proberen in te plannen. Klopt het dat jullie op dit moment (nog) wel diensten hebben? Het systeem zegt namelijk dat er gewoon verbinding is en dat het tevens ook niet weggeweest is.
Wanneer zou je de monteur het beste kunnen ontvangen? Morgen, of overmorgen?  


Hoi Lisa,

De diensten lopen nog op ons oude adres, op ons nieuwe adres (hier wonen we pas per 23-09) waar de kabel kapot is nog niet. Het maakt voor mij niet uit op welke dag de monteur komt maar graag zouden we op voorhand wel een indicatie krijgen van het dag/tijdslot zodat ik kan zorgen dat er iemand aanwezig is.

We horen het graag, alvast bedankt voor je hulp.

Mvg,

Tim


De huidige monteur is geannuleerd. De nieuwe monteur wordt morgen/overmorgen herpland omdat deze order eerst verwerkt moet worden. De nieuwe monteur wordt ingepland op 23 september. 
Zodra de order herpland is ontvang je een bevestiging via de e-mail en laat ik het hier weten in een reactie. 

 


Bedankt voor je hulp!


De nieuwe monteur wordt morgen/overmorgen herplant ...

Geeft je hem ook een beter water? Dan groeit die beter 😜


:seedling: haha, whoops 


Ik heb niets meer van je gehoord, Tim. Ik ga er dus vanuit dat de monteur de kabel heeft kunnen repareren afgelopen week. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!


Reageer