Dinsdagavond 5 november telefonisch contact met KPN gezocht. Ik heb namelijk geen internet en televisie meer door een storing. Er wordt een monteur ingepland voor woensdag.
Woensdag 6 november de verwachte monteur komt niet opdagen. Daarop contact gezocht met KPN. De medewerker snapte ook niet waarom de monteur niet langs is geweest. Er wordt een nieuwe monteur ingepland voor donderdag.
Donderdag 7 november de verwachte monteur komt ook niet opdagen. Plots toch een belletje vanuit KPN dat er een kabelbreuk is geconstateerd en dat dit vrijdagmiddag/ avond opgelost zal zijn.
Vrijdagavond 8 november opnieuw contact met KPN gezocht want er is nog steeds geen verbinding. Er wordt vertelt dat ze druk bezig zijn met de werkzaamheden en dat deze zaterdag klaar zouden zijn.
Zaterdag 9 november opnieuw contact. De medewerker vertelt dat het bedrijf dat de breuk zou repareren, de bon zou hebben afgemeld. Ik was nergens van op de hoogte gebracht en de medewerker vertelt dat hij ook geen overzicht heeft wat er nu moet gebeuren. Hij vertelt dat hij een monteur zal inplannen voor maandagmiddag. Deze monteur zou dan moeten kijken wat er aan de hand is. Er wordt een noodpakket aangevraagd die pas dinsdag geleverd zal worden. Hoe is dit toch allemaal mogelijk? KPN heeft als opdrachtgever geen enkel overzicht en elke medewerker doet maar wat. Ik heb het gevoel dat je als klant niet serieus wordt genomen. Bizar