Skip to main content

Heb een 5g camera maar kan hem niet verbinden met wifi. Iemand een idee hoe het wel luktĀ 

Hallo @WilvdĀ ,

Je kunt een extra WiFi-netwerk instellen. Afhankelijk van jouw type modem staat in deze topics meer informatie en een instructie over het instellen van een extra WiFi-netwerk:Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 


Maar heb 5g dan hoef ik toch geen extra netwerk toegevoegen? Ik heb er echt weinig verstand van


Je schrijft dat je jouw camera wilt verbinden met WiFi:

Ā 

Heb een 5g camera maar kan hem niet verbinden met wifi. Iemand een idee hoe het wel luktĀ 

Ā 

De kans is aanwezig dat jouw camera alleen werkt op 2,5 Ghz of juist alleen op 5 Ghz. Dan moet je zorgen dat dat netwerk aanwezig is. De meeste klanten hebben standaard maar Ć©Ć©n WiFi-netwerk aanstaan. Als dat net de verkeerde frequentie is, dan gaat verbinding maken via WiFi met de camera niet lukken.Ā 


Heb 5g netwerk aanstaan, en de camera werkt alleen op 5g. Hij maakt alleen geen verbinding, ben maar een leek in zulke dingen šŸ˜…


Wat ook kan :Ā 

Mogelijk moetĀ je ergens in het menu van jouw telefoon verbinding maken met het WiFi-netwerk van jouw camera.Ā Maar dat zal moeten blijken uit de handleiding van jouw camera.Ā 

Het is verder ook maar een aanname. Ik heb zelf een fototoestel dat zelf viaĀ een door het fototoestel Ā uitgezonden WiFi-signaal verbinding maakt met mijn telefoon. Ā 


Geprobeerd, maar dat werkt nietšŸ˜…


Reageer