Hallo, ik heb in mijn woonkamer een glasvezel aansluiting van kpn (zie kastje) en deze oude grijze kabel die naar een ouderwetse telefoonaansluiting gaat. Kan ik deze grijze kabel verwijderen?
Groeten, Meike
Ā
Hallo, ik heb in mijn woonkamer een glasvezel aansluiting van kpn (zie kastje) en deze oude grijze kabel die naar een ouderwetse telefoonaansluiting gaat. Kan ik deze grijze kabel verwijderen?
Groeten, Meike
Ā
Hallo
Dit is inderdaad allemaal van KPN. OfficieelĀ mag de oude kabel niet verwijderd of gesloopt worden en loopt de kabel door het huis van al je buren en heeft iedereen een eigen aftakking voor toen de radio en nu de DSL. Wel is het zo dat als glasvezel beschikbaar is het koper wordt uitgeschakeld.Ā
U zou via mijnaansluiting.nl een verzoek tot verwijdering kunnen aanvragen.Ā
U zou via mijnaansluiting.nl een verzoek tot verwijdering kunnen aanvragen.Ā
Een klap geld betalen voor een kabel niet nooit meer gebruikt gaat worden ?
Ā
Officieel heeft
Ā Zo te zien bent u met een verbouwing bezig. Ik zou het glasvezelkastje wel even goed afdekken, want bouwstof etc. lijkt me niet echt bevorderlijkĀ voor deze apparatuur.Ā
Hoi
Is daar alleen nog glas leverbaar? (met andere woorden, is koper 'uitā )Ā Zo ja, dan zou ik, zoals
Je mag er officieel verder niet aanzitten, want het is ons eigendom. Maar niemand zal je berispen als je die kabel een stukje terugduwt en de zaak dicht plamuurt.Ā
Hoi
hoe weet ik of koper uit is? Kan ik dat ergens vinden of kun jij me daarbij helpen?
Groeten,
Meike
HoiĀ
hoe weet ik of koper uit is? Kan ik dat ergens vinden of kun jij me daarbij helpen?
Groeten,
Meike
Gewoon maar dichtplamuren. Geen haan die ervan gaat kraaien.Ā
Ā
Dan is de kabel niet verwijderd, maar alleen weggemoffeld.Ā
Erwin kan dit zien (als koper niet bestelbaar is). En anders kan ik ook altijd nog 100% uitsluitsel geven.
Ā
Ā
Ā»Ā Ā https://community.kpn.com/settings/profileĀ Ā«
Ā
Ā
Gedaan
Het is niet gelukt,
Weet je wat? Ik stuur je even een privĆ©berichtje. Kun je daar dan op reageren?Ā
Ik heb niks meer gehoord,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.