Skip to main content

Ik ben er inmiddels moe van geworden dat ik al bijna anderhalf jaar niet meer in mijn modem experia  v12 kan komen. Er staan zo veel meldingen over in de topic maar er komt geen oplossing. Dat is toch heel slecht van zo'n gerenommeerd bedrijf. Ik ben verder heel tevreden over KPN maar wil met vaste ip adressen werken en meer kunnen aanpassen. Wat ik ook geprobeerd heb inloggen in de modem lukt niet. Ik denk er nu aan om een fritzbox 7590 AX te kopen omdat ik wifi 6 wil behouden. Mijn vraag nu is werkt dit verder goed met mijn 3 in 1 pakket en de superwifi punten samen?

Ik baal er wel van dat ik nu extra geld moet gaan uitgeven voor iets wat eigenlijk gewoon zou moeten werken maar als KPN niet met een oplossing komt kan ik niet anders.

Ja. Die zal werken. Maar hij werkt niet samen met de SuperWiFi's. 

Welke SuperWiFi's heeft u?


Ik heb de super wifi 2.0 de zwarte exemplaren


Hoeveel superwifi 2.0 zijn er en staan die strategisch opgesteld want zoals Nick83 al zei werkt de fritzbox wifi onafhankelijk van de sw. Dus moet er minimaal 1 superwifi via een ethernetkabel worden aangesloten.


Ik heb 2 wifipunten


Als je een FB4060 neemt, hou je geld over voor twee 1200ax. Je hebt dan een prachtig stabiel Fritz mesh netwerk, waar je geen spijt van krijgt.