Skip to main content

Ik heb door het aan leggen van glasvezel schade geleden geen internet geen tv en dat 11dagen lang om dat ze mijn koper lijn kapot hadden gemaakt en ik daar ook nog eens twee vrije dagen voor heb moeten nemen wil ik toch wel een compensatie vergoeding niet alleen voor de tv of internet maar ook voor de dagen .

Wettelijk is de vergoeding vastgesteld op 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. 
Het minimumbedrag van de vergoeding is altijd € 1,00.
Voor Mobiel Prepaid geldt een wettelijke vergoeding van € 0,50 per dag.


Je krijgt per dag een vergoeding van 1/30e deel van de maandelijkse abonnementskosten bij een netwerkstoring die minimaal 12 uur heeft geduurd. Bijvoorbeeld: 

  • Heeft de netwerkstoring tussen de 12 tot 24 uur geduurd? Dan krijg je 1/30e vergoed
  • Heeft de storing tussen de 24 uur tot 48 uur geduurd? Dan krijg je 2/30e vergoed
  • Heeft de storing tussen de 48 uur tot 72 uur geduurd? Dan krijg je 3/30e vergoed
  • Bij iedere extra dag storing krijg je 1/30e extra vergoed.


We geven hieronder een voorbeeld:

  1. Bij een mobiel abonnement van € 40,- per maand en een storing van 13 uur, is dit € 40,- / 30 dagen = € 1,34 vergoeding. 
  2. Bij een storing van 47 uur (bijna 2 dagen, oftewel 2/30e), kun je een vergoeding van € 2,68 terugvragen.

Hoe krijg ik de vergoeding terug? 

Deze vergoeding wordt verrekend op je factuur. Dit is uiterlijk de 2e factuur die je ontvangt na de aanvraag. 

Heb je een Mobiel Prepaid? 
Dan storten wij het bedrag terug op het rekeningnummer dat je doorgeeft tijdens het aanvragen van de vergoeding.

Vraag de vergoeding aan door via deze website : 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/


Eerst een lekkage om dat ze in de waterleiding hebben geboord daar na mijn koper lijn in tweeën geboord .een grote ellende 


Heel vervelend en in sommige gevallen kunt u via KPN een noodpakket ontvangen. Heeft u nu weer internet?


Ja gelukkig wel ik heb inmiddels glasvezel maar de geleden schade wil ik wel iets van terug zien.


Ik heb u een link gestuurd en daar kunt u de vergoeding mee aanvragen.


Ja dat is leuk maar daar krijg je maar een vergoeding voor drie dagen en ik heb 11 dagen geen diensten gehad


Hoezo drie dagen? U heeft toch 11 dagen een storing gehad?


Ja maar als een vergoeding aan vraag kan ik maar drie dagen vergoeding. Krijgen 


Dan stel ik voor dat u het profiel invult zodat een medewerker mee kan kijken en het voor u kan oppakken. Dit kan enkele dagen duren.


Bedankt fijne avond


Succes verder.


Goedemorgen @F.R en welkom hier op het Forum!

 

Kun je je forumprofiel invullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken naar een vergoeding voor de periode dat jij geen gebruik van je diensten hebt kunnen maken. Alvast bedankt en ik hoor het graag.


Goedemorgen @F.R en welkom hier op het Forum!

 

Kun je je forumprofiel invullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken naar een vergoeding voor de periode dat jij geen gebruik van je diensten hebt kunnen maken. Alvast bedankt en ik hoor het graag.

Â