Skip to main content

Ik heb een Fritzbox7590 en een FritzRepeater2400.

Nu wil het zo zijn dat ik ook nog een D-LINK ROUTER,  AC1900 MU-MIMO WI-FI GIGABIT ROUTER DIR-878, heb. Die gebruikte ik eerder bij m'n ExperiaBox V10 maar nu dus de FRITZbox.

Nu vraag ik mij af of deze nog extra (netwerkkabels al poosje doorgetrokken naar zolder waar de Repeater ook een plek bij het trapgat en verder een netwerkkabel bij de televisie met een Gigabitswitch) gebruikt kan worden in een netwerk thuis. 

Zo ja, hoe kan ik dit dit realiseren? Ik ben geen echte expert maar wil wel eea uitproberen wat de mogelijkheden zijn.

Tips zijn van harte welkom!

Ja dat kan. Op dezelfde manier als dat u hem achter de Experiabox had. Bij voorkeur in accesspoint mode.


Ja dat kan. Op dezelfde manier als dat u hem achter de Experiabox had. Bij voorkeur in accesspoint mode.

Mocht jij, of iemand anders weten hoe je dit kan doen, zou je mij uit kunnen leggen hoe dit kan, en....zijn er nog speciale voordelen om dit toe passen?

Zie graag een reactie tegemoet.


Hoi @Frank.1969, zoals @Nick83 kan dit gewoon in access point mode. Op YouTube kan je filmpjes vinden met uitleg hoe je dit kunt doen.