Skip to main content
Antwoord

Kan ik mijn Box 12 vervangen met een FRITZ!Box 7590 AX?

• May 5, 2025
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Ik ben al een tijdje bezig met het automatiseren van mijn huis. Hierdoor komen er steeds meer apparaten met wifi. Ik heb er nu 80 stuks maar er kunnen er maximaal 64 gekoppeld worden op de experia box 12 en 2 super wifi punten 1.0.

Is er een oplossing dat er toch meer kunnen worden aangesloten op de experia box?

Als ik de Experia box zou vervangen door een FRITZ!Box 7590 AX heb ik dan geen beperkingen van het aantal apparaten die ik hier mee koppel?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Robert Monteban en welkom bij de KPN Community! Met smarthome apparatuur kan het wifi limiet inderdaad snel dichtbij komen. Leuk dat je bezig bent met het automatiseren van je huis! Kan een hoop voordelen met zich meebrengen. 😁

Via de FRITZ!Box is het mogelijk om meer apparaten te koppelen, maar dan wel met een FRITZ!Smart Gateway of een tweede FRITZ!Box als Mesh Repeater die in het thuisnetwerk kan worden worden opgenomen.
Zie hiervoor ook de pagina van FRITZ!Box zelf. Hopelijk kom je daarmee uit de voeten! 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Hi ​@Robert Monteban en welkom bij de KPN Community! Met smarthome apparatuur kan het wifi limiet inderdaad snel dichtbij komen. Leuk dat je bezig bent met het automatiseren van je huis! Kan een hoop voordelen met zich meebrengen. 😁

Via de FRITZ!Box is het mogelijk om meer apparaten te koppelen, maar dan wel met een FRITZ!Smart Gateway of een tweede FRITZ!Box als Mesh Repeater die in het thuisnetwerk kan worden worden opgenomen.
Zie hiervoor ook de pagina van FRITZ!Box zelf. Hopelijk kom je daarmee uit de voeten! 🙂