Skip to main content

Hallo!

Installeert KPN ook een Ring Videodeurbel voor mij?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

Is er misschien iemand in u omgeving die u daarbij zou kunnen helpen. Je hebt tegenwoordig een deurbel van ring met batterij en voor een bedrade aansluiting kan je ook een stroomdraad kopen zonder dat je allemaal moeilijke handelingen moet uitvoeren. Waar heeft u precies hulp bij nodig?


Hallo @Parossa ,

KPN komt dat niet voor jou installeren. Maar dit is de instructie. Ik lees in de reacties dat de installatie ongeveer tien minuten duurt: 

 


Hoi @Parossa en welkom op het forum! Ik zie dat je al antwoorden hebt gekregen en sluit me daarbij aan. Het instructiefilmpje van Noordzee is enorm handig! Hopelijk lukt het daarmee. 😄 Zo niet, dan kun je inderdaad iemand uit je omgeving vragen om een kijkje te nemen. 


Ik snap het, bedankt. Omdat jullie de video deurbel ook verkopen, dacht ik dat de monteur het ook kon installeren.


Ik snap het, bedankt. Omdat jullie de video deurbel ook verkopen, dacht ik dat de monteur het ook kon installeren.

Als je maar betaald kan er veel...


Ik snap het, bedankt. Omdat jullie de video deurbel ook verkopen, dacht ik dat de monteur het ook kon installeren.

Als je maar betaald kan er veel...

Precies dit, ik weet dat er een pilot is geweest met monteurs die dit op voorraad hadden maar deze moesten dan hun telefoonnummer geven voor als er vragen waren -> niet wenselijk. 

Volgens mij zou zo'n beetje elke monteur met liefde mee willen denken en helpen als je hen voor 45 minuten zou boeken op kpn.com/servicemonteur


Dat is interessant, een pilot. Link had ik al gezien, installeren van een Ring staat er niet expliciet bij. Daarom heb ik een topic geopend. Zonde om te betalen en dan wordt het niet geinstalleerd, snap je?